آخرین وضعیت نقل و انتقالات تراکتور

سعید مظفری زاده مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت این تیم در آستانه شروع بازی های لیگ بیست و سوم اظهار کرد: ما  یک بازی دوستانه انجام دادیم و تیم در شرایط خوبی است و بعد از ۲ روز استراحت از امروز هم تمرینات خود را شروع می کنیم تا آماده بازی ها شویم. 

او درباره اینکه مصدوم و محروم برای بازی هفته اول لیگ برتر فوتبال دارید، گفت: خوشبختانه نه مصدوم و نه محروم داریم و با آمادگی کامل وارد مسابقات می شویم. 

مظفری زاده درباره اینکه نقل و انتقالات تراکتور با جذب محمد نادری به پایان رسید یا نه! گفت: ما هنوز یک جای خالی داریم که اگر خمز تصمیم به گرفتن بازیکن داشته باشد می گیریم در غیر این صورت پرونده نقل و انتقالات ما با جذب نادری بسته می شود. جذب مدافع یا مهاجم بستگی به نظر خمز دارد. اگر بازیکنی بخواهد به باشگاه می گوید و مدیریت پیگیری می کند. 

مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره توییت مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان مبنی بر تغییر قانون سهمیه خارجی ها به نفع تراکتوری ها اظهار کرد: من نظری دراین باره ندارم و تابع قوانین و مصوبات فدراسیون فوتبال هستیم و براساس آن جلو می رویم. همچنین تا آن جایی که در تعاریف مدیریتی هست، کمیته مجموعه ای از چند نفر است که هر فرد یک رای دارد. 

او درباره اینکه باشگاه تراکتور نمی توانست قرارداد محمد نادری ثبت کند اما با تغییر قانون لژیونرها توانست این کار را انجام بدهد، گفت: همانطور که گفتم ما از قوانین فدراسیون فوتبال تبعیت می کنیم و براساس آن جلو می رویم. مطمئنا هر مجموعه ای یک کارگروه دارد که متشکل از چندبن فرد مختلف است و هر کس هم یک رای دارد. هر مصوبه ای هم که می آید و می رود براساس نظرات و خرد جمعی صورت می گیرد. ما به این مسائل توجهی نمی کنیم و هر چه در قوانین هست اجرا می کنیم و کار را براساس قانون انجام می دهیم. 

او در پایان گفت: آرزوی موفقیت برای تیم تراکتور را  دارم و امیدوارم لیگ خوبی را در پیش داشته باشیم.

تراکتور