حریف پرسپولیس بازیکن جدید می‌گیرد

 آلومینیوم اراک در حالی وارد بازار نقل و انتقالات تابستانی شد که بسیاری از بازیکنان فصل گذشته این تیم که جایگاه ثابتی هم در ترکیب‌شان داشتند، به تیم‌های دیگر ازجمله نساجی مازندران رفتند ولی با این وجود سید مجتبی حسینی سعی کرد دوباره به ایرالکو سر و شکل بدهد و مهره‌هایی حفظ کرده یا اضافه کند که کیفیت خوبی داشته باشند.

باشگاه آلومینیوم که پیش از این بازیکنانی مثل مرتضی تبریزی، احسان قهاری، احمد گوهری، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، مهدی لیموچی، محمدمهدی لطفی و ... را جذب کرده بود، درآستانه جذب یک بازیکن دیگر از سایپا است.

عارف حاجی‌عیدی، هافبک دفاعی جوان و بلند قامت فصل گذشته سایپا جدیدترین بازیکن مدنظر مجتبی حسینی است که در لیگ یک عملکرد خوبی ارائه داد و گفته می‌شود با باشگاه آلومینیوم اراک به توافق نهایی رسیده است.
این بازیکن که محصول آکادمی باشگاه سایپا است و دو فصل قبل به‌عنوان بازیکن قرضی در رایکا بابل بازی کرده بود، در فصل ۰۳-۱۴۰۲ نیز با نارنجی پوشان قرارداد داشت ولی آلومینیوم اراک قصد دارد با پرداخت مبلغ رضایت‌نامه، او را به خدمت بگیرد.

محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک در این باره عنوان کرد: «طبق تفاهم با باشگاه سایپا، این انتقال در حال عملیاتی شدن است.»

او ادامه داد: «طی امروز یا فردا باید مبلغ رضایت‌نامه وی پرداخت شود تا بتوانیم در دیدار با پرسپولیس از وجود این بازیکن استفاده کنیم.»

گفتنی است، تیم فوتبال آلومینیوم اراک روز چهارشنبه هفته جاری در نخستین مسابقه‌اش در فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.

حریف پرسپولیس بازیکن جدید می‌گیرد