ویسی:  ما زشت و بد باختیم /  هزینه 300 میلیاردی برای قهرمانی در لیگ دروغ است

عبدالله ویسی بعد از شکست 3 بر صفر مقابل استقلال در نشست خبری اظهار داشت: شیرازه تیم ما مقابل استقلال بعد از گل خوردن از هم پاشیده شد و بسیار زشت و بی معنی و بد مقابل تماشاگران بازی کردیم. شرمنده مردم شدیم و قول می دهم این باخت را جبران کنیم. ولی به تجربه و شهامت استقلال باختیم. هر گلی می خوردیم بدتر می شدیم ولی اختلاف 3 گل با استقلال را نمی توان جبران کرد. سه امتیاز برای استقلال بود به آنها تبریک می گویم.

*وقتی مقابل تماشاگران گل می خورید، شیرازه تیم از هم می پاشد

وی در مورد اینکه قبل از گل خوردن نفت سوار بازی بود و حتی نکونام هم گفت که تیم ما را اذیت کرد چه اتفاقی افتاد که بعد از گل خوردن، نفت از هم پاشیده شد، گفت: وقتی در خانه خودتان مقابل تماشاگران گل می‌خورید شیرازه تیم از هم پاشیده می‌شود. تجربه می‌توانست به تیم ما کمک کند ما بی‌تجربه بازی کردیم نه اینکه بازیکن با تجربه نداریم. کلاً بی‌تجربه بازی کردیم. متأسفانه وا دادیم و هر لحظه بدتر شدیم. می‌شد اتفاقات بدتری هم بیفتد ولی خدا را شکر می‌کنیم که آنطور نشد. وقتی استقلال دید ما از هم پاشیده شده‌ایم بی‌محابا می‌آمد. تعویض کردیم و بازیکن جوان‌مان را به میدان فرستادیم کمی بهتر شدیم ولی فایده‌ای نداشت. 

 ویسی:  ما زشت و بد باختیم /  هزینه 300 میلیاردی برای قهرمانی در لیگ دروغ است

* فولاد زخمی است و ما در خانه آن ها بازی داریم

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه هفته آینده با فولاد بازی دارد که مثل شما 3 بر صفر بازنده شده، عنوان کرد: تمام تلاش‌مان این است که مردم خوشحال باشند. متأسفانه هفته اول نتوانستیم. تمام وجودمان را می‌گذاریم تا اتفاقات خوب رقم بخورد. فولاد هم زخمی است و ما در خانه خودش بازی داریم. نمی‌دانم چه می‌شود  اما تمام تمرکزمان را برای آن بازی می‌گذاریم.

* هزینه 300 میلیاردی برای قهرمانی در لیگ دروغ است

ویسی در مورد اینکه قبل از عقد قرارداد مجدد گفته بودید نفت آبادان باید در حد آسیا بسته شود آیا هنوز هم بر این حرف‌تان پافشاری دارید، گفت: من می‌خواستم بروم 4-5 پیشنهاد داشتم به خاطر مردم آبادان و مسئولینی که با من صحبت کردند هر کاری کردیم بودجه‌مان بیشتر نشد. گفتند تیمی ببندیم که بتوانیم با تیم‌های بالای جدول رقابت کنیم. این هزینه‌هایی که می‌گویند انجام شده مطئناً دروغ است. نمی‌تواند یک تیمی که برای قهرمانی بسته باشد 300 میلیارد تومان هزینه کرده باشد و ما 100 میلیارد تومان، صددرصد دروغ  است و دروغ می‌گویند ولی به ما ربطی ندارد ما تیم‌مان را در وضعیتی بسته‌ایم که مردم اذیت نشوند و با یک برد برای ماندن جشن بگیریم. تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که آن اتفاقات رقم نخورد، نشد برای آسیا می‌جنگیم البته تیم‌ها بالای 600 -700 میلیارد تومان هزینه کرده‌اند. زورمان از نظر مالی به آنها نمی‌رسد ولی تلاش می‌کنیم از آنها هم کم نیاوریم. 

*با یک برد بهشتی و با یک باخت جهنمی نمی‌شویم

وی در مورد اینکه عملکرد سه بازیکن عراقی را چطور می‌بینید و اینکه گفته بود صادقی شرایط بازی ندارد، عنوان کرد: از نظر بدنی خوب بود و مشکلی نداشت. عراقی‌ها هم بازی اول‌شان بود و روی هیچ گلی هم دروازه‌بان مقصر نبود. آنها هم مثل بقیه بازیکنان تلاش کردند. وقتی می‌بازیم همه جابه‌جا و قاطی می‌شود. وقتی برد می‌آوریم هیچ ایرادی معلوم نیست. مطمئناً ایرادها را می‌بینیم و آنالیز می‌کنیم. این اولین بار است که صنعت نفت بدون دردسر بازیکنانش کنار هم قرار گرفته‌اند و بازی کردند. اولین بار است که صنعت نفت به بازیکنانی که قرارداد‌شان پایین‌تر بود پول می‌دهد و مطمئناً راه درازی خواهیم داشت. با یک برد بهشتی نمی‌شویم و با یک باخت جهنمی نمی‌شویم؛ راه درازی خواهیم داشت. هم من و هم شما و هم مردم امروز خیلی تحمل کردند، دم‌شان گرم؛ این برای من از بد و بیراه گفتن سخت‌تر بود اما  تمرکز می‌گذاریم و ادامه راه را می‌رویم. فولاد هم 3 گل خورد. تراکتور هم 3 گل خورد. فوتبال همین است ولی مطمئناً جبران می‌کنیم و این مهم  است.

، آرش برهانی نیز مقابل سالن کنفرانس با عبدالله ویسی روبه‌رو شد و با او عکس یادگاری گرفت.