اخبار استقلال| تهدید استقلالی‌ها در آبادان جواب داد!

شاگردان جواد نکونام درحالی موفق به این برد شدند که هواداران آبادانی ورزشگاه را پُر کرده و صدای تشویق آنها واقعا شور و هیجان خاصی به استادیوم تختی این شهر بخشیده بود.

در همین ارتباط شنیدیم یکی از موضوعات بحث استقلالی‌ها در این دیدار، خالی گذاشتن ۱۰ درصد ظرفیت ورزشگاه (طبق قانون) آن هم پشت نیمکت تیم مهمان بود.

درخواست قانونی استقلالی‌ها اما ظاهرا با مخالفت هیئت فوتبال شهر آبادان و مسئولان تیم میزبان همراه شد. حسین زرگر ناظر مسابقه اما اجازه نداد پشت نیمکت تیم جواد نکونام تماشاگر آبادانی بنشیند و با این تصمیم خود، جلوی حاشیه‌سازی و جنجال بیشتر را گرفت.

اخبار استقلال| تهدید استقلالی‌ها در آبادان جواب داد!

عجیب آن که در اواسط بازی وقتی تیم میزبان عقب افتاده بود باز مسئولان تیم آبادانی تلاش کردند، هواداران خود را پشت نیمکت استقلال نشانده و آن قسمت از سکوهای ورزشگاه تختی آبادان را پُر کنند اما با تهدید مسئولان تیم مهمان این ماجرا منتفی شد.

استقلالی‌ها درخواست قانونی داشتند که پشت نیمکت آنها خالی باشد و در صورتی که کارشکنی صورت پذیرد، وارد زمین نخواهند شد! این تهدید موثر واقع شد و دست اندرکاران تیم میزبان قید این خواسته را زده و تا سوت پایان مسابقه، پشت نیمکت تیم استقلال خالی ماند.