عکس| ژست و استایل خاص علیرضا جهانبخش

تیم فوتبال  فاینورد  که در فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند با بهره مندی از ستاره ایرانی خود به قهرمانی دست پیدا کرد، از ساعت ۱۶ امروز نخستین مسابقه خود را مقابل تیم سیتارد برگزار می‌کند، اما قبل از شروع این مسابقه، یاران  علیرضا جهانبخش  با لباس زیبا و متحد الشکل وارد ورزشگاه شدند.

باشگاه فاینورد که از نظر زیرساخت جزو بهترین‌های فوتبال اروپا محسوب می‌شود و برنامه‌ریزی خاصی هم برای مسابقات خود دارد، امروز در نخستین بازی رسمی تیمش در فصل ۲۴-۲۰۲۳ بازیکنان را با یک لباس شیک راهی ورزشگاه د کویپ روتردام کرد.

عکس| ژست و استایل خاص علیرضا جهانبخش

بازیکنان تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش نیز در بین آنها دیده می‌شود، با یک تی‌شرت و کت و شلوار مشکی رنگ و اسپورت وارد استادیوم د کویپ شدند که لباس خاص و متفاوت آنها جلب توجه زیادی کرد.

در شرایطی که بسیاری از تیم‌های فوتبال (ویژه در ایران)، بازیکنان خود را با یک تی‌شرت ساده و شلوار یا حتی شلوارک راهی استادیوم می‌کنند و سلیقه خاصی برای این موضوع قائل نمی‌شوند، اما مشاهده می‌کنیم در فوتبال روز دنیا از جمله باشگاه فاینورد، به مسئله لباس بازیکنان (حتی بیرون از زمین) نیز توجه ویژه‌ای شده تا به لحاظ بصری جلوه زیبایی داشته باشد.