خبر فوری برای پرسپولیس | نقشه جدید تراکتور برای پرسپولیس

بازی بزرگ هفته اول لیگ برتر با باخت سه بر یک تراکتور مقابل سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان همراه بود. تراکتور در حالی مقابل سپاهان شکست خورد که پاکو خمس سرمربی این تیم به هیچ وجه از عملکرد بازیکنانش راضی نبود و جابجایی های بزرگ نقل و انتقالات تابستانی باشگاه را در نشست خبری پس از دیدار مقابل سپاهان چندان موفقیت آمیز ندانست. او در این باره  با اشاره به توقعی که بعد از پشت سر گذاشتن پنجره نقل و انتقالاتی برای تیمش شکل گرفته، گفت: فکر می کنم در زمان بستن تیم با غرور این کار را انجام دادیم.

باخت به سپاهان نه تنها برای سرمربی این تیم گران تمام شد بلکه باعث تشکیل جلسه هیأت مدیره تراکتور نیز شد. نشستی که نظرات محمدرضا زنوزی مالک باشگاه نیز در آن اظهار نظر کرد و ضمن بررسی دلایل باخت تیمش تصمیم متفاوتی اتخاذ شد. حساسیت بالای بازی های ابتدای فصل تراکتور و همچنین توجیه این شکست به دلیل عدم هماهنگی بین بازیکنان باعث شد تا آنها حمایت کامل خود را از تیم ادامه دهند.

خبر فوری برای پرسپولیس | نقشه جدید تراکتور برای پرسپولیس

سرخپوشان تبریزی که حالا باید مقابل پرسپولیس دومین بازی لیگ که حساسیت بسیار بالایی را نیز دارد برگزار کنند قرار است بدون توجه به شکست مقابل سپاهان به میدان بروند. مدیران تراکتور نیز تصمیم گرفتند فشاری را روی دوش بازیکنان و مربیان خود وارد نکنند تا این‌گونه به آنها آرامش تزریق کنند. شاید زنوزی منتظر نتیجه بازی با پرسپولیس است تا تصمیم جدیدی را درباره عملکرد بازیکنان و مربیان تیم بگیرد.

جذب شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، سعید آقایی، مهدی شیری، سیامک نعمتی، آلوارو خیمنز، امیرحسین حسین‌زاده، حسین پورحمیدی، ادیب زارعی، عارف رستمی و ... با هزینه های سنگین مالک باشگاه همراه بود اما آنها نتوانستند در نخستین بازی کاری کنند و تماشاگر  باخت تیم بزرگ تبریز بودند.

حالا آنها امیدوار هستند با کسب پیروزی مقابل پرسپولیس بتوانند روحیه از دست رفته خود را دوباره پیدا کنند و برای ادامه رقابت ها آماده شوند.