پرسپولیس از ضعف ‌های تراکتور به خوبی استفاده کرد

محمود کلهر پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد این تیم برابر تیم تراکتور در هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: به نظرم تیم پرسپولیس منطقی بازی کرد و دقیقا از ضد حملات به خوبی استفاده می‌کرد. زمانی‌هایی که تراکتور حمله می‌کرد مشخص بود که برنامه ویژه‌ای دارد. سعید صادقی، وحید امیری و مهدی ترابی و در نوک حمله هم شهاب زاهدی موقعیت‌های زیادی روی دروازه تراکتور ایجاد کردند و می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند.

او افزود: تیم پرسپولیس از ضعف خط دفاعی و دروازه بان تراکتور به خوبی استفاده کرد و گل برتری را به ثمر رساند و اکنون ۶ امتیاز در اختیار دارد و این اتفاق  می‌تواند انگیزه برای بازی‌های آینده این تیم ایجاد کند.

کلهر درباره اینکه عملکرد تیم تراکتور را چطور دیده است، گفت: تراکتور تیم پرمهره‌ای محسوب می‌شود، اما ناهماهنگی در این تیم زیاد است. خمز هنوز نتوانسته این تیم را جمع کند. با توجه به اینکه سرمایه گذاری خوبی کردند و بازیکنان خوبی در اختیار دارند، اما به نظرم اصلا انتظاراتی که از تیم تراکتور باید داشته باشیم برآورده نشده است و تراکتور تیمی که اذعان داشتند که در کورس قهرمانی قرار می‌گیرد متاسفانه یکی از گزینه‌های ته جدول است و این اتفاق برای این تیم خوب نیست.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اشتباه مهلک دروازه بان تراکتور در گل خوردن گفت: نقش دروازه بان کلیدی است و علاوه بر اینکه او اشتباه کرد ناهماهنگی در خط دفاعی تراکتور زیاد بود. تیم پرسپولیس موقعیت‌های زیادی به خصوص در ضد حملات روی دروازه تراکتور  ایجاد کرد.

پرسپولیس از ضعف ‌های تراکتور به خوبی استفاده کرد

او درباره اینکه سعید صادقی گل پرسپولیس را زد و مهاجمان این تیم تاکنون گلی نزدند، گفت: به نظرم  یحیی شناخت خوبی  از تک تک بازیکنان خود دارد و  پرسپولیسی‌ها خیلی خوب شناور بازی می‌کنند و  بازیکنان با تغییر جایی که مخصوصا در یک سوم حمله می‌دهند این کمک کرده که پرسپولیس یک تیم متفاوت نسبت به تیم‌های دیگر شود.