افاضلی: کیفیت بازی ها بهتر از هفته اول بود/ سپاهان یکی از مدعیان جدی قهرمانی است

هومن افاضلی کارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: کیفیت بازی‌های این هفته بهتر از هفته اول بود. تیم‌ها از شرایط بدنسازی خارج شدند و بازی خوبی ارائه می‌دهند.

افاضلی درباره برد پرسپولیس برابر تیم تراکتور بیان کرد: این بازی سختی بود، چون  هر ۲ تیم نفرات باکیفیتی دارند و چمن خوب استادیوم کمک کرد که به کیفیت بازی اضافه شود. به نظرم در حال حاضر ورزشگاه یادگار امام تبریز  نسبت به استادیوم آزادی و نقش جهان بهترین چمن را دارد.

کارشناس فوتبال درباره اینکه تیم تراکتور ۲ بازی متوالی است، که شکست می‌خورد، گفت: تیم تراکتور حامی مالی، امکانات و نفرات خوبی  دارد و مشکلی در این باره ندارد. قرعه سختی در ابتدای فصل نصیبش شد و ۲ بازی دشوار با ۲ تیم سپاهان و پرسپولیس داشت، اما وضعیتش در ادامه بازی‌ها بهتر می‌شود.

او درباره اینکه تیم تراکتور در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف الشارجه امارات برود، گفت: تیم‌های ایرانی کارشان در آسیا خیلی سخت است. با توجه به  شرایطی که در آسیا وجود دارد و کشور‌های عربی در مسیر پیشرفت حرکت می‌کنند و بازیکنان مطرح اروپایی و برزیلی به خدمت می‌گیرند در ادامه، کار در لیگ قهرمانان آسیا برای نمایندگان ما سخت می‌شود. با اوضاع و احوال کنونی شانس باشگاه‌های ما برای رسیدن به مراحل پایانی و فینال   کم خواهد بود. البته تراکتور برای این بازی شانس دارد. امیدوارم کادر فنی خیلی سریع تیم خود را مدیریت کند تا تراکتور بتواند برابر حریف اماراتی موفق شود.

افاضلی درباره اینکه عملکرد تیم سپاهان را در لیگ برتر فوتبال چطور دیده است، گفت: تیم سپاهان به لحاظ نفری بهترین تیم لیگ است و برترین بازیکنان را در اختیار دارد. همچنین مربی این تیم فرصت دارد تا  با کیفیت بازیکنان آشنا شود و بتواند کم کم از پتانسیل نفراتش استفاده کند. به نظرم اوضاع سپاهان خیلی رو به راه است و یکی از مدعیان جدی قهرمانی محسوب می‌شود.

افاضلی

کارشناس فوتبال گفت: تیم استقلال از لحاظ بازیکن جزو ۳ تیم اول لیگ است، اما اگر می‌خواهد موفق شود باید مسائل مدیریتی و درون باشگاهی خود را حل کند. اگر این کار را انجام ندهد در دراز مدت به مشکل برمی خورد.