بیوگرافی یاسین سلمانی بازیکن جدید پرسپولیس

یاسین سلمانی بازیکن جوان فوتبال کشورمان که سابقه بازی در تیم های نونهالان، سپاهان و همچنین تیم ملی جوانان را داشت به تیم پرسپولیس پیوست، سلمانی در تاریخ بیست و نهم مرداد سال ۱۴۰۲ به اعضای تیم سرخ پوشان ملحق گردید که با پست هافبک میانی به زمین می رود. او کاپیتان تیم ملی امید ایران هم می باشد. در این مطلب شما عزیزان همراه را با بیوگرافی یاسین سلمانی آشنا می کنیم.

زندگینامه کامل یاسین سلمانی بازیکن پرسپولیس

یاسین سلمانی فوتبالیست ده هشتادی می باشد که در پست هافبک بازی می کند. او که پیش از این با بازی در سپاهان و همچنین تیم ملی عملکرد خوبی از خود نشان داده است با افزودن به لیست بازیکنان تیم پرسپولیس، نگاهها را به خود خیره کرده که آیا این عملکردش در تیم سرخپوشان تیم پرسپولیس چگونه می باشد؟ او در هشتم ماه اسفند سال ۸۰ در گرگان متولد شد. آغاز به بازی فوتبال او در سال ۱۳۸۶ با پیوستن به آکادمی شموشک گلستان رقم خورد که تا انتهای سال ۱۳۹۳ هم در آن بازی می کرد. وقتی سیزده ساله بود به سپاهان رفت و نخستین بازی خود در سپاهان را روبروی تیم شاهین بوشهر تجربه نمود که نتیجه ۵ – ۰ به سود تیم سپاهان بود.

بیوگرافی یاسین سلمانی + عکس های متفاوتش

او در روبروی تیم شاهین بوشهر مدتی کم تنها به خاطر داشتن حضور رسمی در لیگ برتر بازی نمود اما با همین بازی کوتاه هم موفق شد توجه داورها و سرمربی ها را به خود جلب کند و بعد از آن در ترکیب اصلی تیم جای گرفت.

با در نظر گرفتن باور ویژه سرمربی تیم سپاهان (محرم نویدکیا) بر بکارگیری بازیکن های آکادمی تیم او انتخاب شد تا توانایی هایش را در لیگ بیستم به نمایش گذاشته و در تیم سپاهان به یک بازیکن مفید مبدل گردد. یاسین سلمانی در حال حاضر هافبک هجومی سپاهان است که گفتنی است با هر دو پای خود می تواند در زمین بازی نماید. او دارای ۱۸۳ سانتیمتر قد است.

مرور زندگی ورزشی یاسین سلمانی

رقم قرارداد یاسین سلمانی و پرسپولیس

پس از جدایی یاسین سلمانی از سپاهان، گفته می‌شد این بازیکن جوان قرار است به استقلال یا پرسپولیس برود و بیشتر به استقلال نزدیک بود. اما پس از آن گفته شد سلمانی به دلیل درخواست رقم نجومی با استقلال به توافق نرسید. پس از آن یاسین سلمانی در در بخشی از مصاحبه خود اعلام کرد قصد دارد لژیونر شود، اما پیشنهادهای خارجی که برای سلمانی رسیده بود، زیاد راضی کننده نبود تا او قید لژیونر شدن را بزند و به پرسپولیس بپیوندد. طبق ادعای صحبت های سلمانی در برنامه فوتبال برتر، پیشنهاد پرسپولیس کمتر از پیشنهاد استقلال بوده است که البته باور کردنش راحت نیست!

بیوگرافی یاسین سلمانی بازیکن پرسپولیس

صحبت های سلمانی در برنامه فوتبال برتر در خصوص پیشنهادهای خارجی و داخلی و دلیل پیوستنش به پرسپولیس را می خوانید:" ابتدا چند پیشنهاد خارجی بود اما شرایطی که ما می خواستیم نشد. پیشنهادهایی از بلژیک، پرتغال، فرانسه، قطر و امارات بود، پیشنهاد فرانسه از نظر عددی چیزی که ما می خواستیم نبود. پیشنهادهای داخلی استقلال، گل گهر، سپاهان، تراکتور و پرسپولیس بودند، یکی از دلایل اصلی که پرسپولیس را انتخاب کردم، پدرم بود. خانواده ما همه پرسپولیسی هستند. قبل اینکه فصل تمام شود به پدرم گفتم اگر قرار باشد در ایران بازی کنم، فقط برای پرسپولیس بازی می کنم. قراردادی که با پرسپولیس امضا کردم، ۱۰ میلیارد از پیشنهادی که استقلال داده بود، کمتر است."

یاسین سلمانی زیر تیغ جراحی

یاسین سلمانی که چندی پیش با پاره‌گی رباط صلیبی روبه‌رو شد با توجه به پشت سر گذاشتن پروتکل‌های درمانی قبل از جراحی، هم زمان با پیروزی پرگل سرخپوشان از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه، زیر تیغ جراحی رفت.