بازگشت هوادار مرده به ورزشگاه

روز دوشنبه این هفته در کلمبیا تیم میلوناریوس که از محبوب‌ترین تیم‌های این کشور است در ورزشگاه بدون تماشاچی به میدان رفت. اما علت عدم حضور هواداران پرشور میلوناریوس اتفاقی عجیب و بی‌سابقه بود.

هولیگان‌های هوادار میلوناریوس که به کوماندوهای آبی مشهورند روز ۷ آگوست در دیدار تیم‌شان مقابل دپورتس تولیما تابوتی را وارد ورزشگاه کرده و در سکوها به نمایش گذاشتند. اما عجیب اینجا است که این تابوت، خالی نبود بلکه این هواداران جسد یکی از هواداران درگذشته تیم‌شان را به همراه تابوت وارد ورزشگاه کرده بودند.

وقتی این خبر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد به نظر می‌رسید که این تنها شایعه‌ای است که برای جذب مخاطب منتشر شده. هیچکس نمی‌توانست علت چنین اقدام عجیبی را درک کند. اما در نهایت مشخص شد که خبر واقعی بوده و یکی از تماشاچیان دیدار میلوناریوس هواداری درگذشته بوده که درون تابوت در ورزشگاه حضور داشته است.

فدراسیون فوتبال کلمبیا این اقدام را محکوم کرده و اعلام کرد سکوی شمالی ورزشگاه خانگی میلوناریوس در پنج بازی خانگی به روی تماشاچیان بسته خواهد بود. این همان سکویی است که تابوت مورد اشاره در آن دیده شده بود.

رسانه‌های کلمبیایی که از هولیگان‌های میلوناریوس دل خوشی ندارند از این تصمیم ابراز خوشحالی کرده و می‌گویند بعد از مدتها خانواده‌ها می‌توانند به همراه فرزندان‌شان در استادیوم حاضر شوند چون از این هولیگان‌ها در استادیوم خبری نخواهد بود.

هوادار درگذشته میلوناریوس که او را با تابوت وارد ورزشگاه کرده بودند سه روز قبل پیش از یکی از بازی‌های تیم محبوبش درگذشته بود. او عضوی از گروه کوماندوهای آبی بود و هم‌قطارانش تصمیم گرفتند این هوادار را برای آخرین بار به ورزشگاه تیم محبوبش برسانند.