چمن ورزشگاه آزادی صدای پرسپولیسی ها را در آورد| اعتراض شدید افشین پیروانی به زمین آزادی

افشین پیروانی پس از تساوی برابر ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران حاضر شد و در خصوص قطعی برق در جریان این دیدار اظهار داشت: فکر می‌کنم در خصوص مسائل فنی بهتر از افراد دیگری صحبت کنند، ولی این اتفاقات قشنگ نیست. ما همین امروز قرعه‌کشی جام باشگاه‌های آسیا را داشتیم، اما متاسفانه وضعیت چمن، وضعیت استادیوم، وضعیت برق به شکلی است که در کمتر جاهایی در دنیا اتفاق می‌افتد. اصلا اتفاق خوبی نیست و به کسی هم نمی‌شود خرده گرفت. ما هم تحت فشار هستیم و اگر صحبتی هم می‌کنیم برای دفاع از تیم، باشگاه و هواداران است.

او ادامه داد: متاسفانه هواداران باز هم نیامدند و ما در استادیوم خالی بازی کردیم. واقعا اگر قرار است تماشاگر نداشته باشیم، استادیوم شهید کاظمی هم چمن بهتری دارد و هم نورش قطع نخواهد شد. خواهش من این است که اگر می‌شود آنجا بازی کتیم. استادیوم آزادی فعلا فقط اسمش هست. الان باز هم برخی ناراحت می‌شوند. آقایان، ممنونیم از این مدیریت فعلی که تلاشش را می‌کند اما این‌همه سال هیچ حرکتی برای استادیوم انجام ندادند و جای تاسف دارد.

چمن ورزشگاه آزادی صدای پرسپولیسی ها را در آورد| اعتراض شدید افشین پیروانی به زمین آزادی

پیروانی درباره قرعه‌کشی لیگ قهرمانان توضیح داد: من در قرعه‌کشی شرکت نکردم تا کنار تیم بمانم. بازی‌های پرسپولیس همیشه مهم است و سعی کردم کنار تیم بمانم اما نمی‌دانم مشکلات اجازه می‌دهد که میزبان باشیم یا خیر. با تیم‌هایی برخورد کردیم که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند اما ما هم پرسپولیس هستیم و ان‌شاءالله بازی‌های خوبی انجام بدهیم و نتیجه دلخواه را بگیریم.