سپاهان علیه استقلال سند رو‌ کرد

صحنه جنجالی دیدار  سپاهان  و  استقلال  در دقایق پایانی نیمه اول رخ داد؛ جایی که خطای هند ایمان سلیمی با سوت داور منجر به پنالتی شد، اما استقلالی‌ها معتقدند که پیش از خطای سلیمی، میلاد زکی‌پور بازیکن این تیم را هل داده است.

روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار متن و عکس‌هایی جدید به این صحنه واکنش نشان داده و البته بار دیگر بر صحت تصمیم کوپال ناظمی اصرار ورزیده است.

تیم استقلال بعد از این بازی و با توجه به شکست در زمین مسابقه به دنبال حاشیه‌سازی برای سپاهان بود و در این بین برخی رسانه‌ها با گلچین کردن صحنه‌های داوری بازی به دنبال ایجاد جو منفی علیه سپاهان بودند.

این در حالی است که فقط در یکی از صحنه‌ها در محوطه جریمه استقلال داور حتما باید به خاطر یکی از ۳ برخورد، برای تیم سپاهان اعلام پنالتی می‌کرد.

لذا از کمیته داوران انتظار می‌رود در روند انتخاب داوران مسابقات تیم سپاهان دقت بیشتری منظور فرمایند و برای آگاهای طرفداران پر تعداد تیم سپاهان این موضوع را همانند اشتباه داوری بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن رسانه‌ای فرمایند.

صحنه شماره یک:

بازیکن تیم سپاهان کمتر از یک ثانیه دستان خود را پشت مدافع تیم استقلال قرار داده و مشخصا هیچ فشاری وارد نمی‌کند. (اگر دقت کنید بازیکن مدافع حتی بعد از اعلام ضربه پنالتی هیچ نوع اعتراضی نمی‌کند)

سپاهان علیه استقلال سند رو‌ کرد

صحنه شماره دو:

مدافعین استقلال بازیکنان سپاهان را گرفته‌اند. طبق قانون ۱۲ گرفتن جزِء خطاهایی است که باید با یک ضربه آزاد مستقیم جریمه شود.

حتی اگر بنا بر این باشد که در این صحنه توپ هنوز در جریان بازی قرار نگرفته باشد.

سپاهان علیه استقلال سند رو‌ کرد

صحنه شماره سه: 

در صحنه سوم بعد از اینکه توپ ارسال شد و در جریان مسابقه قرار گرفت بازیکن استقلال بازیکن سپاهان را چندین ثانیه و بیشتر از چهار متر با دو دست گرفته است. که در اینجا هم طبق قانون ۱۲ یک ضربه پنالتی برای تیم سپاهان باید اعلام می‌شد.

سپاهان علیه استقلال سند رو‌ کرد

و در آخر صحنه شماره چهار:

جایی که درون محوطه جریمه و در حالی که توپ در هوا است دو بازیکن استقلال بازیکن سپاهان را گرفته‌اند و از هرگونه حرکت او جلوگیری می‌کنند.

در اینجا هم متاسفانه داور مسابقه خطا به این واضحی را تشخیص نداده و از اعلام ضربه پنالتی امتناع می‌کند.