الهامی: شرایط ما مشابه تراکتور است

 در خصوص شرایط مس رفسنجان قبل از بازی هفته چهارم لیگ برتر مقابل تراکتور، اظهار داشت: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. بعد از شکستی که هفته گذشته داشتیم با بازیکنان صحبت کردیم و از آن‌ها خواستیم که اتفاقات گذشته را فراموش کنند و برای موفقیت در بازی فردا هرچه در توان دارند بگذارند.

وی افزود: مشکلاتی وجود دارد که تا الان درباره‌اش صحبتی نکرده ایم. در حال حاضر هم با توجه به فاصله کوتاه زمانی تا بازی حساس با تراکتور درست نیست درباره این مسائل حرف بزنیم اما در همین حد بگویم که شرایط سختی را تحمل می کنیم و شاید در آینده شفاف تر در این خصوص صحبت کنم. البته باید از پورمحمدی مدیرعامل، سعید فتاحی قائم مقام باشگاه و سایر عزیزانی که در باشگاه مس رفسنجان خالصانه کنارمان هستند و برای سربلندی مردم رفسنجان تلاش می‌کنند، تشکر کنم.

الهامی

سرمربی مس رفسنجان تصریح کرد: باید از بازیکنان باشرف و بامعرفت تیمم تشکر کنم. دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم و بابت زحمات‌شان، تشکر می‌کنم. آن‌ها در شرایط سخت با تمام وجود کار را جلو می‌برند و این برای من بسیار باارزش است. شک ندارم همه نفرات در بازی با تراکتور هم تمام توان خود را به کار می‌گیرند و امیدوارم با انجام بازی خوب بتوانیم نتیجه مطلوبی نیز کسب کنیم.

الهامی درخصوص شرایط تیم تراکتور، گفت: تراکتور تیمی بسیار خوب و پرمهره است. بی شک کار دشواری در بازی فردا خواهیم داشت اما با نهایت احترام به تیم حریف امیدوارم آنچه از بچه‌ها خواسته‌ایم به درستی اجرا شود و در نهایت با کسب نتیجه ای مطلوب تبریز را ترک کنیم.

وی با اشاره به جو سنگین ورزشگاه یادگار امام تبریز، عنوان کرد: هواداران تراکتور فوق العاده هستند. در روزهایی که هدایت تراکتور را برعهده داشتم با خلق و خوی این هواداران بیشتر آشنا شدم و بی صبرانه منتظر دیدار مجدد با آن‌ها هستم. روزهای خوبی را در تراکتور سپری کردم و خاطرات آن دوران و قهرمانی با این تیم در جام حذفی هرگز از یادم نمی‌رود. با این وجود می‌دانم که کار سختی در ورزشگاه یادگار و در حضور هواداران پرشور تراکتور خواهیم داشت اما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که بارها در این جو سنگین به میدان رفتند و امیدواریم بهترین نمایش را از تیم خود شاهد باشیم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: شرایط ما و تراکتور شباهت زیادی به هم دارد. ما هم مانند تراکتور تغییر و تحولات زیادی در کادر و بازیکنان داشتیم. زمان نیاز است تا بتوانیم به هماهنگی لازم برسیم. فکر می‌کنم تعطیلی پیش رو کمک خواهد کرد تا از نظر هماهنگی و تاکتیکی به سطح بالایی برسیم و ان‌شاالله در آینده همانطور که قبلا هم گفتم روزهای خوشی را برای مردم خوب و عزیز رفسنجان می سازیم.

الهامی تصریح کرد: دوست دارم حالا که در تبریز هستیم از مالک باشگاه تراکتور هم بابت زحماتی که در گذشته برای من کشید قدردانی کنم. همیشه گفته‌ام مدیون زنوزی هستم و الان هم این را تکرار می کنم.