غول‌های عربستان یکدیگر را گلباران کردند!

ورزشگاه پادشاه عبدالله الفیصل شهر ریاض امشب میزبان نبردی حساس بین دو غول فوتبال عربستان سعودی یعنی الاتحاد و الهلال بود که این بازی را آبی‌ها با نتیجه ۴-۳ بردند.

این بازی پرهیجان و پرگل با عملکرد خوب الاتحاد در نیمه نخست دنبال شد. رومارینیو در دقیقه ۱۶ گل اول را برای الاتحاد زد، که الکساندر میتروویچ برای الهلال این گل را در دقیقه ۲۰ با شوتی خارق‌العاده جبران کرد. اما در دقایق پایانی باز هم نوبت به الاتحاد رسید تا با گل زیبای کریم بنزما در دقیقه ۳۸ و گل عبدالرزاق حمدالله که در پی اشتباه سرگی میلینکوویچ در دقیقه ۸+۴۵ به ثمر رسید، نیمه اول را برنده به رختکن برود.

اما نیمه دوم ورق برگشت و کولاک رئیس عربستان در ۱۱ دقیقه بازی باخته را برای مهمان تبدیل به برد کرد. الکساندر میتروویچ در دقیقه ۶۰ فاصله را کمتر کرد و در دقیقه ۶۵ هم خودش از روی نقطه‌پنالتی کار را به تساوی کشاند. سرگی میلینکوویچ ساویچ در دقیقه ۷۱ با پاس‌گلی که داد اشتباهش را جبران کرد و سالم الدوساری پاس او را به قعر دروازه فرستاد تا گل چهارم الهلال رقم بخورد.

الهلال با این برد ۱۳ امتیازی شد و در صدر جدول جای الاتحاد را گرفت که ۱۲ امتیازی باقی ماند. این نخستین شکست فصل الاتحاد بود.