واکنش معنادار اسطوره تراکتور به جذب شاه ماهی پرسپولیسی

مهدی کریمیان پیشکسوت تراکتور اظهار کرد: تراکتور را باید از دو بعد، فنی و حاشیه‌ای مورد بررسی قرار دهیم، حواشی این تیم از زمانی شروع شد که پاکو خمس در نشست خبری پس از بازی با سپاهان اظهارات متفاوتی را نسبت به نقل‌ و انتقالات تیمش انجام داد که این موضوع تراکتور را وارد حاشیه کرد.

وی افزود:قرعه تراکتور دشوار بود و در دو هفته ابتدایی با مدعیان قهرمانی دیدار کرد، اما با این حال این تیم توانست شرایطش را خوب جمع و جور کند که این، به شناخت نسبی پاکو خمس از فوتبال ایران بازمی‌گردد و مطمئناً این شناخت باعث می‌شود که تراکتور عملکرد خوبی نسبت به سال گذشته داشته باشد.

هافبک پیشین تراکتور ادامه داد:معتقدم اگر دیدار پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا بین تراکتور و شارجه در ۲۰ روز دیگر برگزار می‌شد، تراکتور به مرحله گروهی راه پیدا می‌کرد چرا که این تیم بازی به بازی بهتر شده است.

کریمیان متذکر شد:نبود مهاجم نوک در تراکتور احساس می‌شود و این تیم باید یک مهاجم نوک شش دانگ را به لیست نفرات خود اضافه کند. شرایط حسین پورحمیدی نیز نسبت به قبل بهتر شده است.

پیشکسوت تراکتور با اشاره به این که جذب یک مهاجم داخلی در این مقطع زمانی بهتر از مهاجم خارجی است، گفت:بازیکنان خارجی در دیگر پست‌ها می‌توانند خیلی سریع خود را با تیم هماهنگ کنند اما در پست مهاجم قضیه متفاوت است و هماهنگی و آشنایی یک مهاجم با سبک فوتبال کشور زمان‌بر است و به همین دلیل جذب یک مهاجم داخلی با کیفیت می‌تواند به مراتب بیشتر از جذب مهاجم خارجی به تراکتور کمک کند.

وی در رابطه با جذب مهدی عبدی گفت:مهدی عبدی بازیکن بسیار خوبی است و در صورتی که روی فرم باشد می‌تواند در خط حمله به تراکتور کمک کند، اما نباید از جذب یک مهاجم شش دانگ و کامل برای تراکتور، غافل شد.

این پیشکسوت فوتبال در رابطه با مدعیان لیگ بیست‌ و سوم نیز عنوان کرد: معتقدم تیم های، سپاهان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس مکعب مدعیان کسب عنوان قهرمانی امسال را تشکیل داده‌اند، سپاهان یک سر و گردن از دیگر تیم‌ها بالاتر است، چرا که علاوه بر داخل زمین بر روی نیمکت نیز از یک تیم کامل بهره می‌برد.

واکنش معنادار اسطوره تراکتور به جذب شاه ماهی پرسپولیسی