کدام حرکت برای بیرانوند ممنوع شد!

روزی که همه صحبت از حضور بیرانوند در استقلال کردند، خیلی‌ها گفتند او در پرسپولیس می‌ماند و استقلال‌برو نیست. بیرانوند معمولاً از این حرکات رونالدینیویی زیاد می‌زند و حالا هم که همه از غیبت او مقابل النصر عربستان می‌گویند، باز هم بعید نیست او را در این بازی مقابل رونالدو و یارانش ببینیم. 

بیرانوند خیلی دوست دارد بار دیگر مقابل رونالدو بازی کند اما به هر حال حضورش در این بازی ریسک است. هم برای خودش که به هر حال امکان دارد مصدومیتش تشدید شود و هم برای پرسپولیس. سرخپوشان به هر دلیلی دروازه‌بان دوم خوبی جذب نکردند. البته گفته می‌شود امیررضا رفیعی سنگربان امیدهای پرسپولیس هم گلر خوب و آینده‌داری است اما اینکه او مقابل امثال رونالدو و مانه و... بازی کند و بدرخشد، چیزی در حد یک معجزه فوتبالی است. عقل حکم می‌کرد که پرسپولیس حالا که نماینده ایران در آسیاست، حتماً یک گلر ذخیره خوب بخرد که اساساً انگار اراده‌ای برای انجام این کار وجود ندارد و همه امید یحیی به یک حرکت رونالدینیویی دیگر از سوی علی‌بیرو است که ۲۸ شهریور مقابل النصر عربستان بازی کند و بدرخشد. مسئله اینجاست که حتی در صورت حضور بیرانوند هم خطر مصدومیت او در حین بازی وجود دارد و در آن صورت هم گل‌محمدی باید به رفیعی جوان اعتماد کند.

کدام حرکت برای بیرانوند ممنوع شد!

بازی با النصر برای پرسپولیس بسیار مهم است و باید در تهران نتیجه بگیرد. همان‌طور که می‌دانید تلاش‌هایی هم برای حضور هواداران پرسپولیس انجام شده که البته هنوز معلوم نیست جواب بدهد اما به هر حال بازی برگشت در عربستان به مراتب سخت‌تر است و تازه پرسپولیس بعد از بازی رفت در تهران هم باید ۱۰ مهر در قطر بازی سختی را مقابل الدحیل برگزار کند. تیمی که کوتینیوی برزیلی را هم جذب کرد و به مراتب زهردارتر از قبل شد. قطعاً در چنین بازی‌هایی پرسپولیس نیاز مبرم به بیرانوند دارد همان‌طور که نیاز به مهاجم گلزن دارد. هواداران پرسپولیس هم این روزها نگران وضعیت بیرانوند و البته خط حمله خود هستند. گفته می‌شود فیلیپه کایسدو اکوادوری که سابقه بازی قرضی در اینتر را دارد و عضو منچسترسیتی، اسپانیول، لاتزیو و جنوا هم بوده، این روزها به پرسپولیس نزدیک شده که به هر حال اگر بیاید و قرارداد ببندد، پرسپولیسی‌ها به بازی با النصر امیدوارتر می‌شوند اما مسئله و در واقع دغدغه اصلی قطعاً همان بیرانوندِ مصدوم است که گفته می‌شود قصد دارد به زور آمپول برای پرسپولیس بازی کند.البته در آن صورت بیرانوند حتی باید مراقب ضربات شروع مجدد هم باشد و تا حد امکان شوت نزند.