رونمایی سردار آزمون از خانه لاکچری اش در ایتالیا

در ماه های گذشته عملکرد ضعیف سردار آزمون در بوندس لیگا سبب شده بود که حتی طرفداران پر و پا قرص اش هم از انتقال او به تیم جدیدی ناامید شوند.

اما در همین شرایط بحرانی و در حالیکه مصدومیت گریبانگیر آزمون شده بود، خبر پیوستن او به باشگاه محبوب و بزرگ رم ایتالیا هوادران فوتبال ایران را شوکه کرد.

حالا و پس از گذشت هفته‌ها طرفداران این باشگاه ایتالیایی بیش از هر زمانی منتظرند که پس از اتمام مصدومیت ستاره ایرانی شان او را در زمین بازی تماشا کنند.

در همین خصوص حالا مهاجم تکنیکی تیم ملی با انتشار یک استوری جالب در صفحه شخصی اش از نمای لاکچری منزل تازه اش در ایتالیا رونمایی کرده است.

اما نکته جالب این تصویر علاوه بر استایل متفاوت سردار، اشاره جالبی است که او به حضور و همراهی همسرش آناهیتا در ایتالیا می کند.

رونمایی سردار آزمون از خانه لاکچری اش در ایتالیا

 سنگ تمام احساسی سپهر حیدری برای سردار آزمون

 ساعات گذشته بود که اغلب خبرگزاری‌‌های داخلی از پیوستن قرضی سردار آزمون به یکی از محبوب ترین و‌ قدیمی‌ترین باشگاه های دنیا خبر دادند.

ماجرا از این قرار است که صبح امروز خلیل آزمون پدر سردار با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اش و نمایش تصویری از ژوزه مورینیو انتقال پسرش به تیم آ.اس.رم ایتالیا را اعلام کرده است.

پس از انتشار این خبر بود که اغلب چهره‌های مطرح فوتبال با انتشار مطالبی در شبکه های اجتماعی پیوستن ستاره جوان تیم ملی را به این باشگاه ایتالیایی تبریک گفته اند.

در همین راستا حالا سپهر حیدری کاپیتان قدیمی پرسپولیس با منتشر کردن متنی احساسی در اینستاگرام اش برای سردار آزمون آرزوی موفقیت کرده است.

ستاره پیشین سرخ پوشان در این رابطه نوشته است: «داداش ایشاالله تو آ.اس‌.رم ایتالیا هم مثل همیشه بدرخشی»