استوری معنادار علیرضا نیکبخت درباره مرگ

علیرضا واحدی نیکبخت ستاره قدیمی و پرحاشبه آبی پوشان پایتخت است که پس از سال‌ها دوری از فوتبال همچنان در نزد هواداران این باشگاه بسیار محبوب است.

البته حواشی پر سر و صدای زندگی شخصی این وینگر چپ پا و رفتارهای جنجالی او در طی این سال‌ها در این موضوع بی تاثیر نبوده است.

با این وجود اغلب طرفداران فوتبال ایران معتقدند علاوه بر کیفیت بالای این بازیکن در زمین فوتبال، جذابیت‌های ظاهری و پوششی نیکبخت در بیرون زمین او را یکی از فوتبالیست‌های خاص قدیمی کرده است.

استوری معنادار علیرضا نیکبخت درباره مرگ

در همین رابطه اکنون این پیشکسوت فوتبال با انتشار تصویری از تیپ و استایل اش شیک یادداشتی معنادار خطاب به دنبال کنندگان اش در صفحه شخصی اش نوشته است.

ستاره سال‌های دور تیم های استقلال و پرسپولیس در این رابطه نوشته است:

اونایی که دیروز فوت کردن، برای امروز صبح برنامه داشتن.

زندگی رو خیلی جدی نگیر. تو یه چشم به هم زدن، همه چیز میتونه تغییر کنه. پس بیشتر ببخش و با تمام وجود عشق بورز.

همسر علیرضا نیکبخت نمایی از استخر لاکچری خانه شان را به نمایش گذاشت

به گزارش وقت صبح، با وجود اینکه علیرضا واحدی نیکبخت در سال‌های فوتبالی‌اش یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران بوده اما همواره حواشی او بیش از بازی اش در مرکز توجه همه بوده است.

نیکبخت از معدود فوتبالیست‌های سابق بوده که در گذشته نسبت به هر مسئله حاشیه ای واکنش نشان داده و خودش را به شدت درگیر موضوعات خاص می‌کرد.

حتی ازدواج پر سر و صدا و تجملاتی او در دوران کرونا با مونا حسین پور هم تا مدت ها تیتر اول رسانه‌های ورزشی بود.

در همین راستا ساعاتی پیش همسر ستاره قدیمی آبی پوشان با انتشار ویدئویی متفاوت در صفحه شخصی اش مورد توجه دنبال کنندگان اش قرار گرفته است.

البته این روزها همسر نیکبخت به مانند او با فعالیت‌های جنجالی اش سبب شده که اغلب کاربران مجازی این زوج مشهور را مورد انتقاد قرار دهند.

مونا نیکبخت در این ویدئوی جنجالی با نمایش نمایی از استخری لاکچری خانه‌شان بار دیگر سبک زندگی اعیانی و لوکس‌شان را به رخ کاربران مجازی کشیده است.