اظهارنطری خبرساز| باور کنید من از بیرانوند بهتر هستم

وحید قلیچ در خصوص مصدومیت علیرضا بیرانوند در آستانه بازی حساس با النصر عربستان اظهار داشت: به نظرم این موضوع آنقدر که مورد پردازش واقع شده است مهم نیست و بیش از حد ماجرا را بزرگ کرده‌اند. تیمی که قرار است با نبود یک گلر نابود شود باید درش را گِل بگیرند. مگر قرار است با نبود یک بازیکن تیم نابود شود و از بین برود؟ پس بقیه چکاره‌اند؟ همه جا صحبت از این است که در نبود بیرانوند چه کسی بازی کند. خب من را جای او بگذارند. باور کنید من از بیرانوند بهتر هستم.

وی افزود: من از قبل این ماجرا می‌گفتم پرسپولیس النصر را شکست می‌دهد و هنوز هم می‌گویم به امید خدا پرسپولیس این بازی را خواهد برد. حالا به حرف من می‌خندید ولی واقعیت همین است. یک تیم به یک یا دو بازیکن وابسته نیست و النصر هم فکر نکنید تیم خیلی قدرتمند و شکست ناپذیری است. آن السدی که برانکو شکستش داد از این تیم خیلی قدرتمندتر بود.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: همین گلر جوان پرسپولیس که اسمش را هم نمی‌دانم در این بازی شک نکنید با تمام وجودش بازی خواهد کرد. او یک فرصت برای دیده شدن دارد و اگر خوش بدرخشد فوتبالش را یک شبه هزار پله بالا می‌کشد و دیگر چنین فرصتی نصیبش نخواهد شد برای همین تمام وجودش را در زمین می‌گذارد تا عملکرد خوبی داشته باشد.

قلیچ در پایان عنوان کرد: آنقدر نگویید پرسپولیس با مصدومیت بیرانوند نابود شد. یک باشگاه را آنقدر کوچک نکنید و فکر کنید به یک بازیکن وابسته است. این را از قول من بنویسید که پرسپولیس النصر را شکست می‌دهد و یک روز تاریخی در این تیم رقم خواهد خورد. 

قلیچ