رسوایی در فوتبال ؛ سه بازیکن تیم مشهور دستگیر شدند!

در اسپانیا ال‌کنفیدنسیال اعلام کرد سه بازیکن آکادمی رئال مادرید امروز دستگیر شده‌اند. اتهام این سه بازیکن رسوایی اخلاقی اعلام شده است.

سه بازیکن دستگیر شده با آکادمی رئال مادرید قرارداد دارند و در تیم‌های دوم باشگاه (کاستیا) و تیم سوم رئال مادرید بازی می‌کنند.

این رسانه اسپانیایی به نقل از منابع خود که این خبر را برای اولین بار در اختیارش گذاشتند می‌گوید احتمال دارد پای چند بازیکن دیگر رئال مادرید از جمله بازیکنانی از تیم اول باشگاه هم در این پرونده باز شود.

مادر یک دختر که کمتر از سن قانونی دارد روز ۶ سپتامبر با مراجعه به پلیس اسپانیا علیه این بازیکنان آکادمی رئال مادرید شکایت کرد و آنها را به رسوایی اخلاقی متهم کرد. گفته می‌شود این بازیکن‌ها در زمان حضور در جزایر قناری مرتکب جرم شده‌اند.

رسوایی در فوتبال ؛ سه بازیکن تیم مشهور دستگیر شدند!

سه بازیکنی که از آنها شکایت شده بود امروز توسط پلیس دستگیر شده و در حال حاضر در مقر پلیس مادرید در بازداشت هستند. جالب اینجاست که دستگیری آنها در والده بباس، مجموعه تمرینی رئال مادرید، انجام شده و آنها در حالی که مشغول تمرین بودند دستگیر شدند.

در ادامه گزارش اشاره شده که دادستانی حکم ضبط گوشی موبایل این سه نفر را صادر کرده و قرار است با بررسی موبایل‌ها میزان دخالت آنها در جرمی که اتفاق افتاده مشخص شود.

باشگاه رئال مادرید در بیانیه‌ای کوتاه در این خصوص اعلام کرد:

مطلع شده‌ایم که یک بازیکن کاستیا و سه بازیکن تیم C رئال مادرید در رابطه با شکایت به اتهام انتشار یک ویدیوی خصوصی در واتس‌اپ دستگیر شده‌اند. زمانی که باشگاه اطلاعات دقیقی از حقایق داشته باشد، اقدامات مناسب را اتخاذ خواهد کرد.