بلاتکلیفی در مورد ۵ بازیکن خارجی النصر مقابل پرسپولیس

النصر در بازی اول خود در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه هفته جاری با تمام فوق ستاره هایش قرار است در ورزشگاه آزادی به مصاف پرسپولیس برود. دیداری حساس بین دو تیم مدعی گروه E که قطعا برای هر دو تیم از حساسیت ویژه ای برخوردار خواهد بود. النصری ها اگرچه با وجود ستاره های گران قیمت خود استرس و فشار روحی کمتری خواهند داشت اما شکست هایی که اخیرا این تیم مقابل پرسپولیس متحمل شده باعث می شود مدیران و مربیان این تیم نگاه ویژه ای به این بازی داشته باشند.

در همین راستا مدیران باشگاه النصر تمام شرایط لازم را برای این سفر مهیا کرده‌اند و همین طور که پیش تر اعلام شد قرار است بدون توجه به این که تنها 5 بازیکن خارجی این تیم می توانند مقابل پرسپولیس بازی کنند، تمام خارجی های النصر با جت اختصاصی این باشگاه راهی تهران شوند. این تیم یک جلسه در ورزشگاه آزادی تمرین خواهد کرد و بلافاصله بعد از بازی هم به ریاض برخواهد گشت.

جالب اینجاست لوئیس کاسترو در آستانه سفر به تهران هنوز نام ۵ بازیکن خارجی تیمش را برای این بازی اعلام نکرده تا به نوعی کادرفنی و آنالیزورهای پرسولیس را غافلگیر کرده باشد.

هرچند تماشای آخرین بازی النصر که دیشب در ورزشگاه ملک عبدالله مقابل الرائد برگزار شد قطعا می تواند به آنالیزورهای پرسپولیس بابت 5 بازیکنان خارجی که قرار است مقابل پرسپولیس به میدان بروند، شناخت خوبی بدهد.

داوید اوسپینا، آیمریک لاپورت، الکس تلس، گیسلین کونان، سکو فوفانا، مارسلو بروزوویچ، اوتاویو، اندرسون تالیسکا، کریستیانو رونالدو و سادیو مانه تمام بازیکنان خارجی النصر هستند که تنها 5 بازیکن از میان این تعداد می توانند مقابل پرسپولیس بازی کنند.

گفتنی است تیم النصر در حال حاصر با کسب 4 پیروزی و 2 شکست از 6 بازی که در لیگ حرفه ای عربستان انجام داده با کسب 12 امتیاز در رتبه ششم قرار دارد.

بلاتکلیفی در مورد ۵ بازیکن خارجی النصر مقابل پرسپولیسبلاتکلیفی در مورد ۵ بازیکن خارجی النصر مقابل پرسپولیس