حاشیه‌سازی برای ستاره ایرانی در آستانه مسترالمپیا ۲۰۲۳

 آپدیت بدنی جدید هادی چوپان همانند یک بمب اتمی در دنیای بدنسازی سر و صدا کرد. پستی که هادی چوپان حدود دو روز پیش به اشتراک گذاشت نزدیک به یک میلیون لایک دریافت کرده و حدود ۸۰ هزار کامنت نیز زیر این پست درج شده است.

در این میان برخی افراد ایرانی مرتبط با بدنسازی که در گذشته با هادی چوپان در ارتباط بودند بلافاصله بعد از این پست هادی اقدام به حاشیه سازی کردند و با انتشار تصاویری از این آپدیت بدنی، او را متهم به استفاده از سینتول کرده‌اند.

حاشیه‌سازی‌هایی که در نهایت باعث انتشار برخی محتواها در صفحات بین المللی بدنسازی شده و در شرایطی که هادی ابتدا با آپدیت بدنی عضلات پشت و سپس پکیج بدنی خود دنیای بدنسازی را تحت تاثیر قرار داده و جدی ترین مدعی فتح ساندو بوده، شاهد این موضوع هستیم که برخی رسانه‌های خارجی با استناد به همین حاشیه‌سازی‌ها، هادی چوپان را زیر سوال برده‌اند.

تصویری که از هادی چوپان در شبکه‌های اجتماعی پخش شده دست به دست چرخیده و سر از یک صفحه اینستاگرامی برزیلی درآورده است. اینکه یک صفحه در برزیل، کشوری که یک بدنساز به افتخار گرگ ایرانی، نام خود را «چوپان برزیلی» گذاشته، چه در مورد هادی نوشته چندان موضوع بحث نیست. نکته آزار دهنده، کامنتی از یک بدنساز حرفه‌ای به نام «رافائل براندائو» است. بدنسازی که سال گذشته در مستر المپیا دهم شده و سابقه دو قهرمانی در استیج‌های آرنولد کلاسیک برزیل و رومانی را داشته و امسال در مسابقات شرکت نکرده تا بلکه سال آینده شانسی برای حضور در میان ۵ نفر برتر داشته باشد.

او با این رزومه زیر عکسی از هادی چوپان نوشته: «افتضاح!»

 

عکس| اتهام باورنکردنی بدنساز مشهور علیه هادی چوپان؛ گرگ ایرانی سینتول تزریق کرده!