حمله پیشکسوت کشتی به مدیریت دبیر در کشتی آزاد / آیا دبیر در کار کادر فنی دخالت می کند؟

 حمید بنی تمیم در مورد عملکرد کشتی آزاد در قهرمانی جهان اظهار داشت: انتظار علاقمندان به کشتی و مردم در این دوره برآورده نشد، هرچند که به نوبه خودم به ملی پوشان خسته نباشید می گویم. تلاش و زحمت خود را داشتند، اما چیزی که بدیهی است توقعات تامین نشد.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند پژمان درستکار نتوانست تیم را کوچ کند و برخی هم می گویند بضاعت کشتی ما همین است، گفت: خیر بضاعت کشتی ما همین نیست. به لحاظ تاکتیکی و آمادگی کشتی گیران خیلی جای سوال دارد و کادرفنی باید پاسخ بدهد.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مورد اینکه مشکل را کجا می بینید، گفت: بیشتر آمادگی جسمانی و روحی و روانی بچه ها مشکل داشت. گاها هم از دخالت‌های رئیس فدراسیون می‌گویند که اگر اینطور باشد باید او هم پاسخگو باشد.

بنی تمیم در مورد اینکه آیا در مورد دخالت های دبیر چیزی را شنیده اید یا خیر، گفت: آن چیزی که مشهود است اینکه وقتی رئیس فدراسیون در رختکن است و کوچ می‌کند باید پاسخگو باشد که چرا بچه‌ها از لحاظ فنی اینچنین بودند.

انتقاد پیشکسوت کشتی از مدیریت دبیر / آیا دبیر در کار کادر فنی دخالت می کند؟

وی در مورد عملکرد حسن یزدانی و اینکه گفته می‌شود زورش نرسیده است، گفت: نه اینطور نیست. یزدانی یک بار حریفش را شکست داده و پس باز هم می‌تواند، اما به نظر من اول در مسائل روانی و بعد جسمی مشکلاتی وجود داشت و کارهایی باید انجام می‌شد که نتوانستند حسن را آماده این رقابت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مورد نمایش خوب امیرحسین زارع گفت: امیدوارم آنچه که شایسته و لازم است برای حفظ این قهرمان ما که می‌تواند 2، 3 مدال المپیک بگیرد، فراهم شود. بسیار جوان شایسته ای است.

بنی تمیم در مورد اینکه کشتی فرنگی را چطور ارزیابی می کنید، گفت: همانطور که می دانید از 10 ملی پوش 6 نفر خوزستانی هستند. امیدوارم تیم ملی توقعات مردم را برآورده کنند. رنگرز سرمربی بسیار با دانش و کاربلدی است.

وی در مورد روند کاری دبیر و ساخت و سازهای صورت گرفته در فدراسیون گفت: اگر بخواهیم منصفانه صحبت کنیم در بحث زیرساخت‌ها فوق‌العاده کار شده، اما به عنوان یک گوش شکسته باید عرض کنم که استان‌های ما رها شده‌اند و مربیان سازنده کارشان را کنار گذاشته‌اند. مشکلات خیلی زیادی وجود دارد. شاید برخی اوقات روسایی را برای هیات‌ها در نظر گرفتیم که بخش فنی و روانی را نتوانستند تامین کنند و فقط بخش مالی را در نظر گرفتیم که این تک بعدی نگاه کردن درست نیست.

بنی تمیم در مورد اینکه گفته می شود این زیرساخت ها از زمان خادم استارت خورده بود، گفت: در زمان خادم شروع به ساخت یک هتل کردیم که یکی از بانک ها تامین کننده مالی و سازنده خودشان بودند که بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی هم داشت. هنوز هم ساختمان آن بالای دریاچه موجود است.

در مورد اینکه ابایی ندارید که دبیر پاسخ شما را بدهد، گفت: ما دعوایی نداریم و در مورد کشتی که رشته تخصصی مان است، صحبت کردیم. ترسی هم از کسی نداریم.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در مورد اینکه بعد از انتخابات فدراسیون شکایت کردید، گفت: سجادی در جریان بود، اما از هاشمی اطلاعی ندارم. در حال رسیدگی است. جلسه‌ای در دادگاه برگزار شده که وکیلم حضور داشت.