پشت پرده خرید پرسروصدای استقلال

وقتی گوستاوو بلانکو با استقلال به توافق رسید و قرار شد به عنوان یکی از بازیکنان جدید مجموعه آبی وارد عرصه شود خیلی‌ها بر این باور بودند که او به زودی در تمرینات گروهی هم حاضر می‌شود و خودش را با سایر نفرات هماهنگ خواهد کرد اما حالا شرایط به گونه دیگری رقم خورده است. مهاجم آرژانتینی استقلال به تهران سفر کرده و در تمرینات هم حاضر می‌شود اما به صورت انفرادی تمرین می‌کند و همین مسئله شایعات زیادی را پیرامون عدم توافق نهایی میان طرفین بر سر زبان‌ها انداخته است.باشگاه استقلال چند روز قبل با صراحت اعلام کرد با این بازیکن قرارداد بسته شده است و پیرامون همین مساله اطلاعات تکمیلی به دست خبرورزشی رسید.

برای خونت بادیگارد بزار

اینطور که مربیان استقلال می‌گویند جواد نکونام هیچ مشکلی با بازیکن آرژانتینی جدید خود ندارد و او را به لحاظ فنی هم تایید کرده است اما عدم حضورش در تمرینات گروهی دلیل دیگری دارد. بلانکو از نظر نکونام هنوز در شرایط مطلوب بدنی قرار ندارد روی همین اصل برنامه تمرینات انفرادی به او داده شده تا بتواند بدنش را به فرم مد نظر سرمربی استقلال برساند.

چرا عکس قرارداد منتشر نمی شود؟

اما نکته اینجاست که چرا عکس قرارداد با گوستاوو بلانکو منتشر نمی‌شود؟ یکی از افراد نزدیک به استقلال در این رابطه اطلاعات دقیقی را به خبر ورزشی داد و گفت: اینکه بگوییم جواد نکونام او را از نظر فنی قبول ندارد اصلاً منطقی نیست چون باشگاه بیکار نبود بازیکنی را به ایران بیاورد و کلی برایش خرج کند که سرمربی او را قبول ندارد! بلانکو دقیقاً با نظر مستقیم سرمربی استقلال به تهران آمد و حتی کارهای مربوط به انعقاد پیش قراردادش هم انجام شدو او بازیکن ما است و پیش قرارداد قانونی هم دارد ولی  بلانکو تاکید دارد که حتماً باید  مدیر برنامه‌هایش هم به تهران سفر کند و کنارش باشد. البته توافقات قطعی انجام شده اما اصرار می‌کند همه چیز باردیگر توسط مدیر برنامه‌هایش مرور شود و اسناد جدید را بدون حضور او امضا نکند به همین خاطر باشگاه استقلال کارهای مربوط به اخذ ویزای این فرد را انجام داده و به محض اینکه روادید صادر شود، او مسافر تهران خواهد شد. این اقدامات صورت گرفته و ما احتمال می‌دهیم مدیر برنامه‌های او در ابتدای هفته آینده یا شاید حتی زودتر وارد تهران شود. به هر حال بلانکو بازیکن استقلال است و از این بابت کوچکترین دغدغه‌ای وجود نخواهد داشت.