رونالدو پس از سفر به ایران چقدر فالوئر گرفت؟

حضور رونالدو در ایران با واکنش‌ها و بازتاب‌های گسترده ای همراه بود. از لحظه فرود هواپیمای حامل کاروان این تیم در فرودگاه امام خمینی (ره) تا استقبال بی سابقه از اعضای تیم عربستانی در مسیر رسیدن به هتل محل اقامت، اخبار و رویدادهای مربوط به کریستیانو، مورد توجه همگان قرار گرفته بود.

علاوه بر حضور پرشمار هواداران رونالدو برای استقبال از این فوق ستاره و بازتاب آن در رسانه‌های جهان، دو کار ارزشمند و انسان دوستانه ای که این فوق ستاره انجام داد، تحسین‌ها و تمجیدهای متعددی را به همراه داشت و می توان گفت میزان محبوبیت این بازیکن حداقل در ایران افزایش یافت.

رونالدو به درخواست مسئولین باشگاه‌های پرسپولیس و النصر برای دیدار با کودکی که ویدیوی گریه‌های او برای اسطوره اش وایرال شده بود، جواب مثبت داد. او سپس با دختر بااستعدادی به نام فاطمه حمامی که تابلوی CR۷ را با پا کشیده بود، دیدار داشت و اینگونه قلب‌ها و انرژی مثبت را از آن خود کرد.

انتشار این ویدیوها در صفحه رسمی النصر، واکنش‌های مثبت زیادی را به دنبال داشت. به نحوی که آنالیز صفحه شخصی و رسمی کریستیانو نشان می‌دهد که طی کمتر از ۴۸ ساعت حضور این فوق ستاره در ایران، او حدود ۴۰۰ هزار فالوئر جدید گرفته و آمار کل فالوورهای او به ۶۰۵ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر رسیده است.

بررسی نمودار طی شده در دریافت دنبال کننده‌های جدید صفحه رسمی رونالدو نشان می‌دهد که میانگین و به طور روزانه، ۱۰۰ هزار فالور جدید به دنبال کننده‌های او اضافه می‌شدند ولی از زمان حضور در تهران، این نمودار رشد قابل توجهی گرفت.

در هفته اخیر، رونالدو به طور میانیگن در هر روز حدود ۱۰۰ هزار دنبال کننده جدید دریافت کرده ولی روز گذشته و زمان حضور در تهران، جذب فالوئرهای جدید رشد زیادی داشته است.

نمودار کلی رشد فالوورهای رونالدو نشان می دهد که او طی ۴۸ ساعتی که در ایران حضور داشته، حدود ۴۰۰ هزار دنبال کننده جدید گرفته است.

رونالدو پس از سفر به ایران چقدر فالوئر گرفت؟

رونالدو پس از سفر به ایران چقدر فالوئر گرفت؟