تازه بزرگی رئال مادرید را فهمیدم

جود بلینگام درست در لحظاتی که بسیاری تصور می کردند رئال در بازی خانگی برابر یونیون برلین دو امتیاز را از دست خواهد داد، توانست گل برتری را بزند و باعث شود کهکشانی ها لیگ قهرمانان را با برد شروع کنند. برلینی ها با دفاع فشرده خود اجازه نداده بودند رئال به گل برسد و میزبان بدشانس هم بود که دو بار توپ را به تیر زد. رئال از شانس های زیادی خود به نتیجه نرسیده بود ولی همیشه بلینگام می تواند شما را از دردسر نجات دهد.

خرید جدید رئال ششمین گل خود در 6 بازی رسمی را زد و در پایان بهترین بازیکن زمین نیز شد. بلینگام پس از دریافت این جایزه گفت: «بازی در لیگ قهرمانان با پیراهن رئال حداکثر هیجان و افتخار ممکن است. فکر می کردم جو برنابئو در لالیگا بهترین بوده تا اینکه فضای ورزشگاه در بازی امشب را دیدم و باید بگویم همه چیز متفاوت بود و پس از گلی که زدم و با فریاد هواداران، مو به تنم سریخ شد. واقعا تا برای رئال بازی نکنید، عظمت واقعی این باشگاه را درک نمی کنید.»

بلینگام ادامه داد: «صبور بودیم و می دانستیم که اگر موقعیت گل خلق کنیم، بالاخره به گل خواهیم رسید و در نهایت نیز چنین شد. اینقدر استقبال از من عالی بوده که سریعتر از تصورات در تیم جا افتاده ام و واقعا در هر تمرین و هر بازی با لبخند رضایت وارد می شوم. من سال ها و از کودکی بازی های رئال و بازگشت های بزرگش را تماشا می کردم و حالا خودم این را تجربه می کنم که حسی وصف ناشدنی است.»

تازه بزرگی رئال مادرید را فهمیدم