بی علاقگی کادرفنی پرسپولیس به اعلام وضعیت مصدوم ها

 پیگیری وضعیت مصدومیت بازیکنان هر تیمی دغدغه اهالی رسانه و به ویژه هواداران هر باشگاه است. اخبار بازیکنان مصدوم معمولا بیشتر از بقیه بازیکنان رصد می شود به خصوص اگر این نفرات، یکی از نفرات کلیدی و تاثیرگذار تیم شان باشند.

در این میان تجربه نشان داده یحیی گل محمدی علاقه ای به افشای زمان دقیق بازگشت بازیکنان مصدوم تیمش ندارد و بنا به دلایلی به کادر پزشکی و مدیر رسانه ای تیمش نیز تاکید می کند از انتشار اخباری که در مورد زمان دقیق پایان مصدومیت شاگردانش اطلاعات داده می شود، خودداری کنند.

اتفاقی که در مورد وحید امیری و مهدی ترابی و حتی علیرضا بیرانوند نیز رخ داد و کادر پزشکی پرسپولیس با دستور یحیی گل محمدی هرگز به زمان دقیق بازگشت این بازیکنان اشاره نکردند.

کما این که در اوج مصاحبه هایی که از سوی افراد خارج از مجموعه مبنی بر غیبت قطعی بیرانوند منتشر می شد، کادرپزشکی پرسپولیس سکوت اختیار کرد و درنهایت نیز بیرو بدون مشکل مقابل النصر حاضر شد.

این اتفاق حال در مورد وحید امیری نیز در شرف رخ دادن است. طی روزهای اخیر برخی رسانه ها از غیبت قطعی وحید امیری برای بازی با الدحیل خبر دادند اما پزشک پرسپولیس در آخرین مصاحبه ای که داشت تاکید کرد:

 طبق گزارشات پزشکی، وحید امیری دچار کشیدگی از ناحیه همسترینگ شده و باید فعلا در اختیار کادر پزشکی باشد.

همان طور که می بینید او هیچ اشاره ای به غیبت قطعی امیری نداشته و جالب این که بیرانوند در برنامه دیشب فوتبال برتر نیز ادعای جالبی را مطرح کرد و به نوعی این هشدار را به اهالی فوتبال داد که هر خبری را راجع به بازیکنان مصدوم پرسپولیس باور نکنند:

 با جنگندگی‌ای که از وحید امیری دیدم و می‌بینم، وحید امیری مقابل الدحیل بازی می‌کند. من می‌گویم بازی می‌کند. همانجور که بیرانوند پنج هفته مصدوم بود و بعد از شش روز بازی کرد، وحید امیری اگر قرار است دو ماه دور باشد، هشت روزه بازی می‌کند!

آخرین خرها حکایت از آن دارد که وضعیت وحید امیری هنوز برای بازی با الحیل مشخص نشده و قرار است وضعیت او در روزهای آینده به طور کامل رصد شود چرا که به شکل طبیعی

امیری حداقل به دو هفته تمرین اختصاصی و مراقب ویژه تحت نظر پزشکان نیاز دارد اما آن چه قطعی به نظر می رسد این است که کاپیتان سرخ ها با درخواست یحیی گل محمدی راهی قطر شده و حتی برای این بازیکن نیز بلیت سفر به قطر تهیه شده و باید دید درنهایت می تواند سرخ ها را همراهی کند یا نه.

هرچند کادرپزشکی پرسپولیس با تاکید سرمربی تیم در این خصوص اظهارنظری نداشته و نخواهد داشت.