اخبار استقلال| ترس بزرگ استقلال به خاطر این بازیکن

تیم ملی امید کشورمان به مراحل حذفی بازی‌های آسیایی صعود کرده و باید به مصاف تایلند برود. این تیم در آخرین بازی مرحله مقدماتی توانست مغولستان را مقتدرانه شکست بدهد ولی تدابیر اتخاذ شده توسط رضا عنایتی و ترکیب ثابت انتخاب شده توسط او انتقاداتی را در پی داشت.

استقلالی‌ها مدعی‌اند رضا عنایتی که خودش بازیکن بزرگی بود و در لیگ برتر هم مربیگری کرده است، باید دغدغه‌های استقلال را به طور کامل درک کند و برای اینکه در عرصه تیم امید رزومه خوبی از خودش بر جای بگذارد نباید دست به تدابیر عجیب و غریب بزند. استقلالی‌ها از اینکه در بازی بسیار آسان مقابل مغولستان هم حسین حسینی درون دروازه قرار گرفته بود به شدت ناراضی‌اند و اعتقاد دارند اگر یک بازیکن تیم حریف از فرط هیجان تقابل با ایران، درون محوطه جریمه حرکت عجیبی می‌کرد و موجب مصدومیت کاپیتان استقلال می‌شد، چه کسی جواب استقلال و جواد نکونام را می‌داد؟

اخبار استقلال| ترس بزرگ استقلال به خاطر این بازیکن

آنها همچنین روی این نکته هم مانور می‌کنند که بازی با تیم‌هایی مانند مغولستان بهترین فرصت برای دروازه‌بانان ذخیره حسینی بود تا کسب تجربه کنند و انگیزه خود را بالا ببرند اما رضا عنایتی در تصمیمی محتاطانه چنین اجازه‌ای را به آنها نداد.