دروازه بان استقلال جواب بیرانوند را داد| رضایت این دروازه بان از استقلالی شدن

محمدرضا خالدآبادی دروازه بان جوان استقلال که مثل همه هم تیمی های خود برای دریافت بخشی از قراردادش به ساختمان باشگاه رفته بود، هنگام خروج با خبرنگاران حاضر مواجه شد. او درباره مطالبات بازیکنان استقلال گفت: بخشی از مطالبات را گرفتیم، بزرگتر های تیم می آینده و حرف هایی که باید را می زنند.

او درباره صحبت های علیرضا بیرانوند که شب گذشته اعلام کرد باید به جای سیدحسین حسینی ، خالدآبادی به هانگژو می رفت، بیان کرد: انتخاب شان بوده است؛ زمانی که اسمم در لیست بود همه سعی و تلاش خودم را انجام دادم و حالا که اسمم در لیست نیست هم آرزوی موفقیت برای تیم ایران می کنم. من وقتی بودم، تمام تلاشم را انجام دادم.

دروازه بان امیدها درباره حذف این تیم از المپیک پاریس به خاطر کارت های زرد دریافتی تاکید کرد: جدا از این ، ما اگر یک گل بیشتر به افغانستان می زدیم کار به شمارش کارت های زرد نمی کشید. البته مسئولان به ما می گفتند که کارت زرد نگیرید اما فکر می کنم داوران هم راحت به ما کارت زرد نشان می دادند. مثلا در بازی اول که سه بر صفر جلو بودیم، هنگام تعویض به بازیکن ما کارت داد ، در صورتی که بازی سه- هیچ تحت هر شرایطی برنمی گردد.

خالدآبادی در پاسخ به پرسش دوباره یکی خبرنگاران که می خواست واکنش او به صحبت های بیرانوند را بداند، گفت: من هرجا باشم تلاشم را می کنم که بهترین عملکرد را داشته باشم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا از انتخاب استقلال راضی است، گفت: صد درصد راضی هستم.

خالدآبادی درباره اینکه آیا با جواد نکونام درباره فرصت دادن به خودش صحبت کرده یا نه، افزود: آقاجواد(نکونام) همیشه به من لطف دارند. تلاشم را می کنم تا نظر ایشان را جلب کنم.