مشخص شدن دلیل مخالفت باشگاه استقلال با حضور تماشاگران در تمرین

باشگاه استقلال با رد خبر حضور تماشاگر در تمرین فردای تیم اعلام کرد: هیچ درخواستی از سوی کادر سرپرستی و فنی تیم استقلال مبنی بر برگزاری تمرین با حضور تماشاگر به باشگاه ارائه نشده و باتوجه به حوادث ناگوار رخ داده در ابتدای فصل، برگزاری تمرین با حضور تماشاگر نیاز به هماهنگی با نهادهای ذی‌صلاح دارد.

مشخص شدن دلیل مخالفت باشگاه استقلال با حضور تماشاگران در تمرین

برگزاری تمرین تیم با اجازه نهادهای ذیربط! این اولین بار است که حضور تماشاگر در تمرین تیم اعلام شده که منوط به مجوز نهادهای ذیربط است . بار قبل حضور یک تماشاگر خاص در تمرین تیم که با حاشیه هایی همراه شد، به نظر می رسد، با باشگاه هماهنگ شده بود، به این خاطر که این تماشاگر و افراد دار و دسته به تماشاگران منتقد حمله کردند و ایراد از تماشاگران واقعی استقلال نبود. تماشاگران واقعی استقلال بارها و بارها در کمپ ناصر حجازی حاضر شدند و هیچ مشکل حاشیه ای ایجاد نکردند!

شاید هم علت مخالفت باشگاه استقلال با حضور تماشاگر در تمرین این باشد که احتمال داده می شود، تماشاگر از عدم جذب ماشاریپوف ناراحت است. ضمن اینکه تیم به تازگی از اعتصاب ۵ روزه به تمرین تیم برگشته است.

حضور تماشاگر در تمرین یک تیم به خصوص تیم پرطرفدار به نفع تیم است، به این خاطر که تماشاگران با تشویق به تیم انگیزه می دهند و گاهی هم با انتقاد مجموعه تیم را متوجه واقعیت ها می کنند.