آقای گل تمام عکس‌هایش با پیراهن آبی را از اینستاگرام پاک کرد؟

ویکتور اوسیمن جرقه جنگ نقل و انتقالات لیگ برتر را برانگیخت. این مهاجم تمام تصاویر مربوط به ناپولی را از رسانه‌های اجتماعی خود حذف کرد. و اگر بخواهد در زمستان باشگاهش را ترک کند بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری مطمئناً علاقه‌مند به جذب او خواهند بود.

چلسی به شدت به یک مهاجم جدید نیاز دارد و شماره ۹ را برای پنجره نقل و انتقالات ژانویه در نظر گرفته است. آنها همچنین به ایوان تونی نگاه می‌کنند اما می‌دانند که مهاجم برنتفورد طرفدار انتقال به رقیبشان آرسنال است. توپچی‌ها هم می‌توانند به اوسیمن علاقه داشته باشند، و پیرز مورگان که از هواداران سرسخت این تیم است از میکل آرتتا می‌خواهد این انتقال را انجام دهد.

منچستریونایتد باشگاه دیگری است که در تابستان به شدت با این بازیکن نیجریه‌ای پیوند خورده بود. اریک تن‌هاخ مشتاق خرید هری کین بود اما در نهایت یونایتد ۷۲ میلیون پوند برای راسموس هویلوند هزینه کرد. با این حال، شانس جذب اوسیمن ممکن است بسیار وسوسه‌انگیز باشد، زیرا او ۶۲ گل در ۱۰۷ بازی برای ناپولی به ثمر رسانده است. تاتنهام پس از انتقال هری کین به بایرن مونیخ در تابستان به دنبال جایگزینی برای او می‌گردد. اگرچه آنها فصل را با سرمربی جدیدشان آنگه پستکوگلو به خوبی آغاز کرده‌اند، اما هنوز یک گلزن قهار کم دارند.

نیوکاسل نیز می‌تواند یکی دیگر از گزینه‌ها باشد زیرا آنها به دنبال قدرت‌نمایی در لیگ قهرمانان هستند. و ظاهراً آنها در ژانویه گذشته پیشنهادی دادند اما رد شد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول همیشه نشان داده که آماده ورود به بازار برای یک مهاجم جدید هیجان‌انگیز است.

آقای گل تمام عکس‌هایش با پیراهن آبی را از اینستاگرام پاک کرد؟