حضور این بازیکن جنجالی باعث حواس‌پرتی نخواهد شد!

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد ، تاکید می‌کند که بازگشت آنتونی به تیم باعث ایجاد «حواس‌پرتی» نخواهد شد.

این بازیکن برزیلی که علاوه بر نامزد سابقش از سوی دو زن دیگر نیز متهم به خشونت و تعرض شده است، روز شنبه به تمرینات باز می‌گردد، اما برای بازی مقابل کریستال‌پالاس حضور نخواهد داشت. آنتونی ۲۳ ساله از زمان شکست ۳-۱ مقابل آرسنال در ۳ سپتامبر برای این باشگاه بازی نکرده است. به او مرخصی داده شد تا در زادگاهش برزیل با این اتهامات مبارزه کند. ستاره سابق آژاکس روز پنجشنبه با پلیس منچستر بزرگ صحبت کرد و نه در برزیل و نه در بریتانیا دستگیر یا بازداشت نشد.

آنتونی تمام اتهامات علیه خود را قویا رد می‌کند. تنهاخ او را ارزیابی خواهد کرد تا ببیند آیا او برای بازی سه‌شنبه شب مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا آماده است یا خیر.

سرمربی شیاطین سرخ گفت: «من با او صحبت کردم اما هنوز مشخص نیست که حال جسمی و وضعیت روحی او چگونه است. در حال حاضر نمی‌توانم بگویم، ابتدا او باید برگردد.» تن‌هاخ در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان از او استقبال کرد در حالی که جیدون سانچو پس از درگیری با مربی تبعید شده است، گفت: «این مسائل به یکدیگر ربطی ندارند. یکی داخلی است و یکی بیرونی.»

یونایتد روز جمعه بیانیه‌ای منتشر کرد و از بازگشت آنتونی به تمرینات خبر داد. تن‌هاخ دو ساعت بعد از این بیانیه با رسانه‌ها روبرو شد و گفت: «ما به بیانیه استناد می‌کنیم. من فکر می‌کنم همه چیز در بیانیه روشن شده است. نه، فکر نمی‌کنم باعث حواس‌پرتی شود. ما روی بازی‌ها تمرکز می‌کنیم و او نیز همین کار را خواهد کرد.» سرمربی هلندی در پاسخ به سوالی درباره جزئیات بازگشت آنتونی گفت: «روز شنبه به تمرینات بازخواهد گشت. باید ببینم چقدر تناسب اندام دارد، اما فکر می‌کنم بله او تناسب اندام دارد.»

تن‌هاخ اصرار داشت که نمی‌خواهد وارد بحث‌های «فرضی» درباره آنتونی شود یا از چارچوب بیانیه باشگاه در روز جمعه خارج شود.

حضور این بازیکن جنجالی باعث حواس‌پرتی نخواهد شد!