واکنش عجیب پیشکسوت استقلال به اختلاف خطیر و نکونام

حسن روشن پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص حضورش در کمپ زنده یاد ناصر حجازی، اظهار کرد: به خاطر سالروز تاسیس باشگاه استقلال به کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی رفته بودیم تا در کنار تیمی باشیم که عمر و جوانی‌مان را در آن پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از ما به عمل آمد و پیراهن شماره ۷۸ استقلال را به ما هدیه دادند. ناهار را در کنار اعضای تیم صرف کردیم و لحظات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

پیشکسوت استقلال در خصوص اختلاف نظر خطیر و نکونام، خاطرنشان کرد: فردا یکشنبه جلسه‌ای را با حضور چند تن از پیشکسوتان به همراه علی خطیر و جواد نکونام برگزار می‌کنیم تا به این اختلاف نظر پایان دهیم.

روشن تصریح کرد: نمی‌گویم نکونام و خطیر را آشتی دهیم چرا که این دو نفر قهر نیستند بلکه اختلاف نظر دارند. حق با هر دو نفر بوده و دغذغه‌های هر دوی آنها استقلال است. نمی‌توان آن را انکار کرد و حالا باید این اختلاف نظر به پایان برسد.

وی تاکید کرد: چند روز پیش وزیر ورزش و جوانان را در مراسم تقدیر از ایثارگران دیدیم و او از اینکه ما پیشکسوتان قصد داریم خطیر و نکونام را به نشست مشترک دعوت کنیم خوشحال شد و گفت حتما این کار را انجام دهید. وقتی ایشان چنین جمله‌ای را بر زبان آوردند، مطمئن شدیم کاری که انجام می‌دهیم درست است و باید زودتر به پایان برسانیم.

حسن روشن

بازیکن سابق استقلال بیان کرد: در ابتدا نه خطیر و نه نکونام راضی به این جلسه مشترک نبودند اما وقتی به آنها گفتیم به خاطر منافع استقلال باید این اتفاق رخ بدهد و نشستن شما در کنار هم به تیم کمک می‌کند هر دو قبول کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که فکر می‌کنید این آشتی‌کنان یا به قول شما اختلاف نظر به صورت موقت حل شده یا دائمی خواهد بود، گفت: موقت؟ اصلا این طور نیست، مگر می‌شود ما پیشکسوت‌ها این دو را کنار هم بنشانیم و بعد از مدتی دوباره دچار اختلاف نظر شوند؟ مطمئن باشیدجواد نکونام و علی خطیر تا زمانی که در استقلال باشند دیگر دچار چالش نمی‌شوند.

روشن در پایان گفت: استقلال بیش از هر زمان دیگری به آرامش نیاز دارد تا مدیران و کادر فنی برنامه‌های خود را دنبال کرده و آماده مسابقات شوند. استقلال تیم بزرگی است که باید همه کنار هم و متحد باشند.