بازی سپاهان و الاتحاد ۳ بر صفر به نفع سپاهان می شود؟

امیر ساعد وکیل در خصوص اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد عربستان اظهار داشت: در حال حاضر باشگاه سپاهان باید ظرف دو ساعت پس از اعلام لغو بازی اعتراض کتبی خود را به نماینده AFC ارائه دهد و ظرف ۲۴ ساعت هم باید متن نهایی شکایت این باشگاه به AFC ارسال شود.

این کارشناس حقوقی تاکید کرد: همچنین سپاهان باید در همین ۲۴ ساعت هم ۱۰۰۰ دلار آمریکا به حساب AFC واریز کند تا بتواند این پرونده را در مراجع قانونی پیگیری کند.

وی افزود: هرگونه سهل انگاری و توجه نکردن به زمان مقرر قانونی می تواند به ضرر سپاهان تمام شود. در این صورت اگر باشگاه سپاهان به حق‌ترین حرف های دنیا را هم داشته باشد نمی تواند در AFC کاری را از پیش ببرد.

بازی سپاهان و الاتحاد ۳ بر صفر به نفع سپاهان می شود؟

امیرساعد وکیل ادامه داد: من در پرونده پرسپولیس و النصر که فینال لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کرده بودند با توجه به این موضوعات توانستم پرسپولیس را پیروز پرونده کنم. در آن زمان هم النصر خیلی به آب و آتش زد تا بتواند پرسپولیس را محکوم کند اما نتوانست.

وکیل ورزشی کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تنها چیزی که برای سپاهان باید مهم باشد این است ککه نباید فرصت را از دست بدهد و در خصوص پرونده اقدامات لازم را انجام دهند.