ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان در هفته هفتم

ترکیب احتمالی تیم پرسپولیس برابر گل گهر سیرجان

این ترکیب براساس حدس و گمان بعضی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی می باشد و تا پیش از بازی قطعی و رسمی نیست:

علیرضا بیرانوند – مرتضی پورعلی گنجی – محمدحسین کنعانی زادگان – دانیال اسماعیلی فر- علی نعمتی –  سروش رفیعی – مسعود ریگی – امید عالیشاه – سعید صادقی – یاسین سلمانی – شهاب زاهدی

 امید عالیشاه، یاسین سلمانی، شهاب زاهدی و سروش رفیعی از جمله نفراتی بودند که برای بازگشت به ترکیب اصلی‌انگیزه بالایی داشتند.

در این میان امید عالیشاه یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیرش را در برابر الدحیل ارائه داد و گویا به او این ماموریت را داده بودند که با شوت‌های کات‌دار و زاویه‌دارش دروازه‌بان الدحیل را به دردسر بیندازد و او این کار را بارها در زمین تکرار کرد تا درنهایت نتیجه آن را دید.

تمرین پرسپولیس

یاسین هم در اولین حضورش در ترکیب اصلی بازیکنی با اعتمادبه‌نفس و باهوش نشان داد. سروش رفیعی نیز بعد از مدت‌ها دوباره در ترکیب اصلی قرار گرفت.

حالا باید دید یحیی گل محمدی دوباره از همان ترکیب تیمش برابر الدحیل بهره خواهد برد و یا اینکه مهدی ترابی و وحید امیری جایگزین امید عالیشاه و یاسین سلمانی خواهند شد؟

احتمال دارد یحیی به دو بازیکن ملی پوش خود یعنی ترابی و امیری مجددا استراحت بدهد و آنان را برای بازی مهم استقلال تاجیکستان در ترکیب اصلی قرار دهد.