پیغام مهم یاسین سلمانی به پرسپولیسی‌ها

حضور یاسین سلمانی در ترکیب اصلی پرسپولیس بلافاصله بعد از پرواز هانگژو – دوحه، تصمیم عجیب یحیی گل‌محمدی بود که البته نتیجه داد و قوای تهاجمی پرسپولیس را در زمین بن خلیفه دوحه بالا برد.

یاسین در اواسط نیمه اول با یک شوت سرکش و دیدنی دروازه الدحیل را هدف گرفت و در حالی که چیزی تا ورود توپ به دروازه نمانده بود، تیرک دروازه آخرین مانع برای ثبت این گل زیبا شد تا دست سلمانی از اولین گل با پیراهن پرسپولیس کوتاه بماند.

با این حال نمایش فعالانه این بازیکن در پست پشت مهاجم یحیی را امیدوار کرده تا شاید بعد از دو فصل غیبت بازیکن موردنظر خود را در این پست پیدا کند.

دو فصل پیش بشار رسن در حالی از پرسپولیس جدا شد که برای چند فصل طولانی یک بازیکن کلیدی در خط هافبک پرسپولیس بود که با تکنیک و قدرت حمل توپ، توان هجومی قرمزها را بالا می‌برد و می‌توانست موقعیت‌های خوبی هم بسازد و در عین حال برتری نفری پرسپولیس در دفاع و حمله را هم بالا ببرد.

حالا اگر سلمانی روند پیشرفت خود را ادامه دهد، می‌تواند تبدیل به یک مهره منحصر به فرد در پازل تاکتیکی یحیی گل‌محمدی باشد و چه بسا حتی عامل تغییر دائمی سیستم سرخپوشان از ۴-۴-۲ به ۴-۲-۳-۱ باشد.

باتوجه به نمایش خوب برابر الدحیل او شانس بسیار خوبی دارد تا برابر گل‌گهر نیز فیکس شود و خود را بیشتر اثبات کند.

پیغام مهم یاسین سلمانی به پرسپولیسی‌ها