محمد بنا: هر۶ملی‌پوش فرنگی شانس مدال هستند

به گزارش افکار نیوز ،سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي در گفتوگو با ايسنا ، اظهار كرد: روز جمعه هر شش مليپوش پنج مسابقه تمريني را پشت سر گذاشتند كه همه آنها واقعا خوب و سر حال بودند. حتي آنها ظرفيت كشتيهاي بيشتر را هم دارند كه بايد آمادگيشان را همين طور تا المپيك حفظ كنيم.

وی در مورد برنامه‌های تیم ملی تا المپیک، گفت: ۲۳ تیر این اردو تمام می‌شود و ملی‌پوشان سه روز به مشهد می‌روند تا تجدید روحیه کنند. البته در این سه روز تمریناتشان را نیز ادامه خواهند داد. پس از آن ۴۸ ساعت مرخصی خواهند داشت و از ۲۹ تیر تا زمان اعزام به المپیک اردوی آخر را پشت سر خواهیم گذاشت.

بنا همچنین گفت: ظرفیت کشتی‌گیران بالا رفته و قوی‌ترین تیم را داریم. امیدواری که نسبت به کشتی فرنگی به وجود آمده به حق است. همه این نفرات مدال دار جهانی هستند. توقع‌ها بی‌جا نیست، اما المپیک شرایط خاصی دارد. ما به دنبال همه چیز و به بهترین شکل هستیم. می‌توانم بگویم که مطمئنم هر شش ملی‌پوش تا آخرین نفس و با نهایت تلاش خود می‌جنگند.

وی ادامه داد: همه کار برای این تیم انجام شده و خوش بین هستیم. هر شش نفر ما شانس مدال هستند. البته تنها زحمت کشیدن مهم نیست بلکه باید دید چه کسی در راه درست زحمت کشیده است. هیچ تیمی در دنیا درست‌تر از این ملی‌پوشان تلاش نکرده است. البته باید دید خدا چه می‌خواهد، چرا که نتیجه‌ دست خدا است. آن چیزی که دست ما بوده را به بهترین شکل انجام داده ایم.

سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي در پايان در مورد متهم به قتل شدن "ب.ق" مليپوش يكي، دو سال اخير تيم ملي كشتي فرنگي گفت: برايم غير قابل باور است كسي كه هميشه آرام و سر به زير بوده متهم به قتل شده است. چون خصوصيات اخلاقي اين كشتيگير را ميشناسم اصلا نميتوانم اين موضوع را باور كنم. متاسفانه در اين وسط يك انسان از بين رفته است كه برايم باور نكردني است.