شوخی زلاتان با انتقال مسی به آمریکا؛ حالا فوتبال تماشا می‌کنند!

زلاتان ایبراهیموویچ در مورد موضوعات زیادی از جمله دوران کودکی خود، بیماری مینو رایولا، دورانش در بارسلونا و انتقال لیونل مسی به MLS صحبت کرده است. اسطوره فوتبال با یادآوری خاطرات دوران کودکی خود شروع کرد و توضیح داد که کودکی پرانرژی بود که عاشق فوتبال بازی کردن بود.

او در مصاحبه با روزنامه‌نگار لوئیجی گارلاندو در فستیوال ورزش نشریه گاتزتا گفت: «مثل همه بچه‌ها به دردسر می‌افتادم. همیشه توپ همراهم بود و هر جا که می‌رفتم فوتبال بازی می‌کردم، با اینکه به من می‌گفتند استعدادی ندارم. این انرژی و آدرنالین من بود. کارهایی انجام می‌دادم که نباید انجام داد، اما اینگونه یاد می‌گیری و رشد می‌کنی.»

ایبراهیموویچ و رابطه‌اش با رایولا

زمانی که ایبراهیموویچ در مورد مبارزه ایجنت و دوستش، مینو رایولا با بیماری صحبت کرد احساساتی شد. او فاش کرد که در آخرین روزهای زندگی رایولا کنارش بود و به او انرژی مثبت می‌داد.

«من در آخرین روزها تقریباً هر روز با مینو بودم. آسان نبود. وقتی می‌بینی کسی در حال مبارزه با مرگ و زندگی است سخت است. می‌خواستم ذهن او را از بیماری دور کنم بنابراین به جای اینکه در مورد بیماری‌اش صحبت کنم برایش انرژی مثبت می‌فرستادم. او همیشه به دیگران فکر می‌کرد نه خودش. همیشه بازیکنان در اولویت بودند و بعد خودش. در ماه‌های آخر هم همین‌طور بود. او من را مقدم بر همه قرار داد و گفت که کاری را انجام بده که خوشحالت می‌کند. او بسیار قوی بود، بسیار قوی.»

رویای انتقال به بارسلونا

ایبراهیموویچ دوران حضورش در بارسلونا را رویایی می‌دانست که به واقعیت تبدیل شده. او بارسلونا را بهترین تیم جهان می‌دانست و می‌خواست خود را در چنین صحنه‌ای ثابت کند.

«رفتن به بارسلونا یک رویا بود. همه در مورد بارسلونا صحبت می‌کردند. من فکر می‌کردم که اگر بتوانم در آنجا بازی کنم در بهترین تیم جهان خواهم بود. وقتی بارسلونا با من تماس گرفت هیجان‌زده شدم. در اینتر نهایت توانم را ارائه داده بودم و می‌خواستم بیشتر رشد کنم و با چالش‌های دیگری روبه‌رو شوم تا خودم را بفهمم و محک بزنم، این یک چالش با خودم بود. می‌خواستم ببینم تا کجا می‌توانم پیش بروم. شش ماه اول حضور در بارسلونا پیش رفت، در شش ماه آخر طرز فکر من تغییر کرد. من کار زیادی در زمین انجام ندادم، اما از نظر ذهنی قوی‌تر شدم. برای قوی‌تر شدن باید روزهای سختی را پشت سر بگذاری. اگر همیشه همه چیز عالی باشد وقتی ضربه‌ای به تو وارد شود آماده نیستی که خود را از شرایط سخت خارج کنی.»

شوخی ایبرا در مورد MLS

با سوال در مورد انتقال مسی به MLS، ایبراهیموویچ با هواداران آمریکایی شوخی کرد. «برای آنها خوشحالم. آنها می‌توانند دوباره فوتبال تماشا کنند. وقتی من آنجا را ترک کردم آنها شروع به تماشای بیسبال کردند.»