اخبار پرسپولیس| یحیی کوتاه نمی‌آید حتی مقابل پیکان

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را برای بازی با پیکان تهران دنبال می‌کند که با وجود گزارش تمرین‌های منتشر شده از سوی رسانه باشگاه، عکسی از یحیی گل‌محمدی به بیرون منتشر نشده است.

سرمربی پرسپولیس در سه روز اخیر با وجود بازگشت به تمرینات این تیم تنها به گفت وگو با بازیکنانش بسنده کرده و حاضر به تمرین دادن به آنها نشده است. در واقع «اوسمار ویرا» به همراه «پپه لوسادا» و سیدجلال حسینی ارائه دهنده و هماهنگ کننده برنامه‌های تاکتیکی بوده اند.

گل‌محمدی با وجود حل و فصل جریمه‌های انضباطی گذشته تیم همچنان منتظر واریز وجه از جانب باشگاه بابت مطالبات فصول گذشته است که همچنان از جانب رضا درویش وصول نشده است.

احتمال حضور گل‌محمدی در نشست خبری قبل از بازی با پیکان نیز اندک است تا تبعات اختلافات او با درویش در آستانه بازی هفته ششم همچنان ادامه داشته باشد. باید دید در فاصله اندک باقیمانده تا بازی با پیکان تهران چه اتفاقی برای نیمکت پرسپولیس خواهد افتاد و آیا او حاضر به هدایت پرسپولیس خواهد شد یا از نشستن روی نیمکت سرخپوشان نیز سر باز خواهد زد تا نشان دهد خبری از پا پس کشیدن نیست.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و پیکان تهران پنجشنبه هفته جاری در حالی باید برگزار شود که تا ظهر امروز سه شنبه خبری از محل برگزاری این بازی نشده است.

یحیی کوتاه نمی‌آید حتی مقابل پیکان