حمایت دل بوسکه از حضور آلبا در المپیک

به گزارش افکار نیوز به نقل از ايسنا ، ژوردي آلبا در تركيب اصلي تيم ملي اسپانيا در رقابتهاي يورو ۲۰۱۲ حضور داشت. با اين حال نام او در فهرست نهايي تيم المپيك اين كشور براي بازيهاي لندن نيز قرار گرفته است.

سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام کرد که به اعتقاد او حضور آلبا در ترکیب تیم زیر ۲۳ سال اسپانیا منطقی است و او از حضور آلبا در المپیک خوشحال است. دل بوسکه گفت: این دوره از المپیک، آخرین فرصت آلبا برای حضور در این بازی‌ها خواهد بود. او یکی از بازیکنان کلیدی ما در فتح یورو ۲۰۱۲ بود و حضور در کنار بازیکنان جوان‌تر در المپیک برایش مفید خواهد بود.

وی گفت: از این که در اسپانیا چنین بازیکنان خوبی داریم، خوشحالیم. بازیکنان تیم المپیک آینده سازان تیم بزرگسالان اسپانیا هستند و برخی از آنها هم اکنون نیز در این تیم حضور دارند. امیدوارم که در لندن تورنمنت خوبی را پشت سر بگذارند.

چند نفر از بازيكنان تيم ملي اسپانيا جزو نامزدهاي اصلي كسب توپ طلا و عنوان بهترين بازيكن سال ۲۰۱۲ هستند. دل بوسكه با ابراز رضايت از اين موضوع، از اظهار نظر درباره اين كه كدام بازيكن شايستگي بيشتري براي كسب اين عنوان دارد خودداري كرد و گفت: اين جايزه كاملا سليقهاي است و به همين دليل من هيچ گزينه خاصي را در ذهن ندارم. آنچه كه اهميت دارد اين است كه ما چنين بازيكنان خوبي را در كشور خود داريم.