واکنش آقای کامپیوتر به قهرمانی ایران| هشدار به تیم قلعه نویی

مجید جلالی درباره قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در تورنمنت چهارجانبه اردن با غلبه بر قطر، گفت: در بازی با اردن اشکالات زیادی در تیم ملی به چشم می‌خورد که این ایرادها مقابل قطر کمتر بود. شاید پیش از دیدار با اردن، بازیکنان ذهنیتی داشتند که برای دیدار با قطر تغییر کرده است.

وی با تحسین عملکرد شاگردان امیر قلعه‌نویی مقابل قهرمان دوره گذشته جام ملت‌های آسیا بیان کرد: بازی و نتیجه دیدار با قطر هم می‌تواند امیدوارکننده باشد، هم فریبنده. برابر قطر خیلی مقتدرانه بازی کردیم و کاملاً مسلط بر مسابقه بودیم. نتیجه خوبی در فینال گرفتیم که می‌تواند همه ضعف‌های ما را پوشش بدهد. با این حال باید ببینیم اشکالات ما به‌صورت کامل برطرف شده یا خیر.

کارشناس فوتبال ایران با بیان اینکه باید تمرکز بیشتری روی تیم ملی وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: انگیزه بازیکنان مقابل قطر، با دیدار برابر اردن قابل مقایسه نبود و در اینجا آمادگی روانی تیم اهمیت زیادی پیدا می‌کند. بازیکنان از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشتند و با گذشت زمان سرحال می‌ماندند.

مجید جلالی

جلالی در این باره که چه بخشی از زمین را می‌توان به‌عنوان نقطه ضعف تیم ملی ایران دانست، تصریح کرد: باید کنار تیم ملی باشید و با آن زندگی کنید. برای این مسئله باید آخرین تحولات بازیکنان و وضعیت بدنی و روانی آنها را در نظر بگیریم. تفاوت سطح ایران در این دو مسابقه شاید شائبه ایجاد کند. شائبه‌ای که می‌گوید عملکرد ایران با قطر می‌تواند ثبات داشته باشد یا این اتفاق برای یک بازی می‌افتد.