کنایه ستاره‌های پرسپولیس به کیروش در یک پست مشترک+ عکس

حسین کنعانی‌زادگان در فینال بازی‌های غرب آسیا مقابل ازبکستان روی یک رفتار عجیب از زمین بازی خارج شد تا تیم ملی در حالی که با یک گل از ازبکستان پیش بود لحظات پرتنشی را پشت سر بگذارد. پس از قهرمانی ایران در این مسابقات امیر قلعه‌نویی کنعانی‌زادگان را در اردوی بعدی به تیم ملی دعوت نکرد تا به نوعی این مدافع را تنبیه کند اما کنعانی‌زادگان حاشیه‌ای در این خصوص ایجاد نکرد تا اینکه دوباره از سوی قلعه‌نویی برای تورنمنت چهارجانبه دعوت شد.

کنعانی‌زادگان در بازی نخست مقابل اردن در ترکیب اصلی قلعه‌نویی قرار گرفت اما در بازی فینال مقابل قطر نیمکت‌نشین شد تا زمانیکه مرتضی‌ پورعلی‌گنجی که در ترکیب اصلی قرار گرفته بود دچار مصدومیت غیرمنتظره‌ای شد و کنعانی به زمین بازی رفت. ورود کنعانی‌زادگان در نیمه دوم به زمین بازی درحالیکه بازی با نتیجه صفر صفر دنبال می‌شد با گلزنی این مدافع از روی ضربه کرنر همراه شد و می‌تواند استارت پیروزی پرگل تیم ملی با درخشش مدافع پرسپولیس زده شد و کنعانی باز هم مقابل قطری‌ها موفق به گلزنی شد تا نقش پررنگی در فینال داشته باشد.

کنایه ستاره‌های پرسپولیس به کیروش در یک پست مشترک+ عکس

اکنون حسین کنعانی‌زادگان پس از گذشت یک روز از قهرمانی تیم ملی در تورنمنت چهارجانبه اردن تصویر معناداری در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «صبر کردن اوج احترام به حمکت خداوند است»

کنعانی‌زادگان در این پست اینستاگرامی تصویری مشترک از خودش و شجاع خلیل‌زاده را منتشر کرده و با توجه به متنی که مدافع پرسپولیس زیر این تصویر می‌توان به این موضوع پی برد که کنعانی‌زادگان بصورت غیرمستقیم به دورانی که او و شجاع خلیل‌زاده ازسوی کارلوس کی‌روش در تیم ملی با بی‌مهری روبه‌رو شده بودند اشاره کرده و حالا با حضور امیر قلعه‌نویی زوج پرسپولیسی دوباره پس از چند سال در تیم ملی تشکیل شده و می‌درخشند.