خداد: دوستان در مشهد سنگ‌اندازی می‌کنند

به گزارش افکار نیوز ،مدير فني تيم فوتبال ابومسلم خراسان در گفتوگو با ايسنا،افزود: تيمهاي ليگ دسته اول از جمله ابومسلم بيشترين ضربه را از اين تصميم خواهند ديد چرا كه اين مسابقات محل مناسبي براي ديده شدن اين تيمها محسوب ميشود.

وی در مورد شرایط فصل جاری تیم فوتبال ابومسلم خراسان، اظهار کرد: هنوز با چند بازیکن اصلی به توافق نرسیده‌ایم که البته رایزنی‌های لازم با آن‌ها انجام شده و امیدوارم به زودی به ابومسلم ملحق شوند.

وی ادامه داد: بیشتر بازیکنان حاضر در اولین تمرین ابومسلم بازیکنان سال گذشته هستند اما با اضافه شدن پنج بازیکن که دارای سابقه لیگ‌برتری هستند، ابومسلم مدعی صعود خواهد بود.

عزیزی از نام بردن این بازیکنان خودداری کرد و افزود: اسم این بازیکنان را نمی‌آورم چون بعضی دوستان در مشهد سنگ‌اندازی می‌کنند.

وی شرایط امسال لیگ دسته اول را بسیار سخت خواند و عنوان کرد: تیم‌هایی مثل شهرداری تبریز و مس سرچشمه هزینه‌های خوبی کرده‌اند و وجود شاهین بوشهر نیز بر سختی کار می‌افزاید.

مدیر فنی تیم ابومسلم خراسان بار دیگر از شرایط فوتبال در شهر مشهد انتقاد کرد و گفت: شرایط مربیگری در این شهر با تمام کشور متفاوت است و اتفاقاتی در این شهر رخ می‌دهد که در هیچ کجای ایران دیده نمی‌شود.

عزيزي تصريح كرد: براي جمع كردن اين حاشيهها با غلامحسين پيرواني همكاري خواهم كرد و تمام توان خود را ميگذارم تا حاشيهها مشكلي براي ابومسلم ايجاد نكند.