آغاز به کار هواداران سایبری سپاهان

به گزارش افکار نیوز به نقل از سایت باشگاه سپاهان، در بیانیه ای که در سایت یار سپاهانی به عنوان پایگاه اطلاع رسانی هواداران سایبری سپاهان منتشر شده آمده است:

" بهترین بودن یعنی نهایت یک فعالیت رقابتی، پس ما برای بهترین بودن تلاش نمی کنیم بلکه برای قرار گرفتن در مسیر بی نهایت بهتر بودن و بهتر شدن می کوشیم. برای موفقیت در این هدف عالی باید بتوانیم از حداکثر توانمندی های خود استفاده کنیم. برای استفاده از این توانمندی ها نیز نیازمند برنامه ریزی، اتحاد و یکپارچگی هستیم.

باشگاه سپاهان اصفهان به عنوان باشگاهی کهن، سالیان سال است که به قطب بزرگ ورزش و فوتبال ایران تبدیل شده و بزرگی ها و عظمت خود را در مقاطع بسیار به نمایش گذاشته است.

در دور جدید فعالیت های این باشگاه کهن به ویژه در زمان ادغام مجموعه سپاهان با قطب صنعتی خاورمیانه شرکت فولاد مبارکه اصفهان، این باشگاه با نام فولاد مبارکه سپاهان فصلی نو از اقتدار و آقایی خود در ایران و آسیا را به نمایش گذاشت و هم به نماینده شایسته ورزش و فوتبال شهرستان های ایران تبدیل شد و هم عنوان پایتخت فوتبال ایران را از سوی کارشناسان برای اصفهان به ارمغان آورد.

شیرهای زرد میهن مان در سال های گذشته به سبب نمایش های درخشان، سنت شکنی های متعدد و افتخار آفرینی های بی نظیر، فرای محبوبیت فوق العاده و مثال زدنی سپاهان در بین مردم استان اصفهان در بین فوتبال‌دوستان در سراسر نقاط ایران و جهان هواداران و دوستداران قابل توجهی را از آن خود نموده که به طرق مختلف حمایت ها و عشق و تعصب خود را به این باشگاه اعلام نموده اند و این مسئله باعثشده تا هر چند سپاهان موجودیت و خاستگاه خود را تا ابد شهرپرگهر و زیبای اصفهان می داند، اما در عین حال خود را متعلق به همه نقاط ایران به ویژه شهرستان های میهن مان بداند و برای موفقیت و تثبیت اقتدار فوتبال پرتوان شهرستانی ایران در عرصه داخلی و برای اعتلای نام ایران در صحنه های بین المللی مبارزه کند.

طوفان زرد آسیا بر خود می بالد که در کنار اصفهانی های خونگرم تعدادی قابل توجهی از هموطنان عزیزمان در سایر نقاط ایران و جهان حامی و پشتیبان این مجموعه هستند که با حضوری در فضای مجازی و دنیای اینترنت می توان حضور پرتعداد و با عظمت هواداران این باشگاه در همه نقاط ایران و جهان در گروه ها، سایت ها و وبلاگ های حامی سپاهان را مشاهده کرد؛ هوادارانی که هر کدام توانایی ها و استعدادهای خاص خود را دارند و استفاده از این ظرفیت ها و استعدادها با سازماندهی مناسب می تواند یاری گر امپراطوری بزرگ سپاهان در ابعاد مختلف باشد.

با توجه به بعد زمانی و مکانی این هواداران که ناشی از پراکندگی این بزرگواران در سراسر ایران و جهان است ایجاد تشکل متحد و فراگیر سایبری برای سازماندهی و یکپارچگی و استفاده از ظرفیت های آنان جهت کمک به سپاهان محبوب مان ضروری و لازم به نظر می رسد.

با عنایت به موارد فوق بر آن شدیم تا با راه اندازی نهادی جدید در فضای سایبری، موجبات اتحاد و انسجام بیشتر آن ها را فراهم کنیم و در کنار این وحدت آفرینی زمینه های استفاده از توانمندی های هواداران در عرصه های مختلف به ویژه حوزه های رسانه ای را فراهم کنیم .به همین بهانه رسماً آغاز به کار و موجودیت "اتحادیه هواداران سایبری سپاهان" را اعلام می کنیم و در اولین گام از همه هواداران و مخاطبان و دوستدان طوفان زرد آسیا در شبکه های اجتماعی، گروه های اینترنتی ، وبلاگ ها ، سایت های هواداری و... دعوت می کنیم تا با مراجعه به سایت www.yaresepahani.com به عضویت این اتحادیه در آیند تا در گام بعدی و در آینده ای نزدیک در اولین فعالیت مان شما را به بزرگترین گردهمایی هواداران سایبری سپاهان دعوت و از سایر برنامه ریزی هایمان مطلع کنیم."