خواسته مشترک پرسپولیس و استقلال

چندی قبل علی خطیر و رضا درویش به بهانه بررسی شرایط قراردادی برخی باشگاه‌ها و عبور از سقف تعیین شده قرارداد به فدراسیون رفتند. آنها در جلسه دیگری نیز در مجمع انتخاباتی رییس هیأت فوتبال استان تهران کنار هم حضور داشتند و حالا ظاهرا دوباره قرار است این ارتباط تنگاتنگ با محور تازه‌ای پیش برود.

اخبار رسیده از فدراسیون فوتبال حاکی از آن است که مدیران عامل دو باشگاه آبی و قرمز تهران به منظور برخورداری از شرایط میزبانی در استادیوم آزادی در نظر دارند تا با مسئولان فدراسیون فوتبال و مجموعه ورزشی آزادی جلسه مشترکی برگزار کنند.

با توجه رضایت جواد نکونام از شرایط چمن آزادی پس از دیدار با هوادار و تایید وضعیت خوب این زمین از سوی یحیی گل محمدی پیش از دیدار مقابل استقلال تاجیکستان، مدیران دو باشگاه در نظر دارند تا شرایط برای ادامه مسابقات خانگی شان در ورزشگاه آزادی فراهم شود.

خواسته مشترک پرسپولیس و استقلال

علاوه بر این قرار است در رابطه با نحوه پرداخت اجاره بهای مجموعه ورزشی آزادی نیز از سوی این دو باشگاه صحبت‌هایی در این جلسه مطرح شود تا دو تیم بتوانند از پتانسیل بلیت فروشی و البته همراهی و حمایت هواداران شان در تهران برخوردار شوند. موضوعی که به تازگی بعنوان سد جدید ایجاد شده مقابل سرخابی ها برای میزبانی در این استادیوم مطرح شده است.

ناگفته نماند؛ زمان این جلسه هنوز مشخص نشده است ولی احتمال این دیدار بعد از بازی پرسپولیس با استقلال تاجیکستان بسیار زیاد است.