واکنش سید مهدی رحمتی به باخت نساجی در آسیا

مهدی رحمتی پس از شکست ۲ بر یک نساجی مقابل نوبهار در نشست خبری ، اظهار داشت: باید از بازیکنانم تشکر کرده و آنها را به خاطر فوتبال خیلی خوب‌شان در نیمه اول ستایش کنم. با اعتماد به نفس، رو به جلو، خیلی عالی و خیلی خوب تیم نوبهار را تحت فشار گذاشته بودیم و توانستیم در این نیمه به گل برسیم. دست آنها درد نکند‌‌. واقعا عالی بودند‌. نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم تا اینکه یک اشتباه از جانب کمک داور و دیر اعلام کردن آفساید باعث شد تیم من تاوان اشتباه او و داور را بدهد‌.

وی افزود: فکر می‌کنم فشار تماشاگر روی داور خیلی تاثیر داشت زیرا هم روی خیلی از خطاهایی که می‌توانست به سود ما بگیرد، مقداری با نساجی نامهربان بود. ۱۱ دقیقه وقت اضافی برای تیمی که از دقیقه ۵۰ ده نفره بازی می‌کند، خیلی سخت است. تحت فشار قرار گرفتن تیم ما سبب شد نتیجه را از دست بدهیم. قبل از آن هم یک تعویض اجباری انجام دادیم. یک تا ۲ بازیکن هم بیمار بودند که مجبور شدم آنها را هم زود تعویض کنم.

سرمربی نساجی تصریح کرد: کاپیتان تیم ما یعنی مهرداد عبدی که از بازی بمبئی سیتی گونه‌اش شکست، هنوز به مرز آمادگی نرسیده است اما مجبور بودیم به دلیل نداشتن بازیکن از تو استفاده کنیم. از تک تک بازیکنان به خاطر فوتبال خیلی خوبی که از ۴۵ دقیقه اول بازی کردند، ممنون هستم. مطمئن باشید اگر بازیکن ما اخراج‌ نمی‌شد در نیمه دوم گل دوم را هم می‌زدیم و بازی را می‌بردیم.