عصبانیت پرس از باشگاه بارسلونا ؛ سفر لغو شد !

دو تیم رئال مادرید و بارسلونا شنبه آینده در حساس‌ترین بازی هفته یازدهم رقابت‌های لالیگا به مصاف هم خواهند رفت. این بازی قرار است به میزبانی آبی‌-اناری‌ها برگزار شود.

فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه مادریدی، دعوت خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا برای دیدن ال‌کلاسیکو از نزدیک را قبول کرد. لاپورتا از پرس خواسته بود که در ضیافت نهاری هم شرکت کند که او این درخواست را هم قبول کرد تا دو طرف قبل از ال‌کلاسیکو اعلام آتش‌بس کنند.

اما طبق اعلام روزنامه مارکا رئیس باشگاه رئال مادرید از تصمیم خود برای سفر به بارسلون منصرف شده است.

طبق اعلام روزنامه مارکا فلورنتینو پرس از توهین نماینده سخنگوی رسمی باشگاه بارسلونا به وینیسیوس بسیار عصبانی است و به همین خاطر سفر خود به شهر بارسلون را برای دیدن ال کلاسیکو لغو کرد.

میکل کمپس ، نماینده سخنگوی رسمی باشگاه بارسلونا بعد از دیدار رئال مادرید برابر براگا در پستی توهین آمیز در انتقاد به وینیسیوس نوشت:

موضوع وینیسیوس ربطی به نژاد پرستی ندارد. او به یک دلقک خسته کننده تبدیل شده است و مستحق یک سیلی است.

عصبانیت پرس از باشگاه بارسلونا ؛ سفر لغو شد !

روزنامه مارکا نوشت که فلورنتیو پرس از سکوت سران باشگاه بارسلونا نسبت به این توهین بیشتر از خود توهین ناراحت و عصبانی است و به همین خاطر تصمیم گرفت که سفر خود به شهر بارسلون برای دیدن ال کلاسیکو را لغو کند. او در دو بازی قبلی دو تیم در نوکمپ هم راهی این ورزشگاه نشد تا ثابت شود که رابطه بین دو باشگاه در بدترین دوران خود است.

ال‌کلاسیکوی شنبه آینده در حالی برگزار می‌شود که دو باشگاه رقابت تنگاتنگی در صدر جدول رده‌بندی دارند. رئال مادرید تنها با یک امتیاز بیشتر نسبت به رقیب سنتی‌اش در صدر جدول قرار دارد و این باعث شده است تا بازی شنبه آینده بسیار حساس بشود.