سوپرگل قایدی سوخت؛ هر روز دورتر از تیم ملی

آنها که از 5 بازی قبلی، تنها 7 امتیاز از 15 امتیاز ممکن را گرفته و روی پله دهم جدول 14 تیمی قرار داشتند، با باخت این هفته، حتی ممکن است دو پله دیگر هم در جدول سقوط کرده و کاملا وارد منطقه خطر شوند.تیم مجیدی که این هفته به خانه الوحده رفته بود و در یک بازی دراماتیک و عجیب و غریب درنهایت 2 یک شکست خورد. تک گل آنها را در این بازی، مهدی قایدی زد. شماره 10 دقیقه 69 پشت یک ضربه ایستگاهی از فاصله تقریبا 20 متری ایستاد و با یک ضربه استادانه، توپ را به گوشه دروازه فرستاد تا زننده گل مساوی تیمش باشد.

تیم مجیدی اما در این بازی، روند دراماتیکی را سپری کرد. گل اول این بازی را عمر خریبین دقیقه 46 وارد دروازه اتحاد کلبا کرد. آنها بعد از خوردن گل اول، 10 نفره شدند. فیلیپ کیش اسلواک در کمتر از 2 دقیقه، 2 بار از داور کارت زرد گرفت و اخراج شد. اتحاد کلبای 10 نفره اما در دقیقه 64 صاحب یک ضربه پنالتی شد. همه‌کاره این پنالتی هم کسی جز قایدی نبود. ضربه او درحالیکه داشت به گوشه دروازه می‌رفت تا تبدیل به گل شود با برخورد به دست احمد نوراللهی تغییر مسیر داد. داور متوجه صحنه نشد ولی پس از مشورت با V.A.R تصمیم گرفت به سود اتحاد کلبا پنالتی بگیرد.

قایدی تلاش کرد مجوز زدن پنالتی را بگیرد ولی با تصمیم مجیدی، دانیل بسا پشت ضربه ایستاد و آن را هدر داد. بعد از گل قایدی، بازی متعادل بود تا اینکه دقیقه 84، بسا از داور کارت قرمز مستقیم گرفت و تیم مجیدی 9 نفره شد. 3 دقیقه بعد، الوحده با گل کردن ضربه پنالتی‌اش، گل دوم و برتری را زد و با 3 امتیاز از زمین بازی خارج شد.با نتایج ضعیفی که اتحاد کلبا می‌گیرد، اندک امیدهای مهدی قایدی برای دعوت شدن به تیم ملی هم از بین می‌رود. او که چندان مورد اعتماد قلعه‌نویی قرار ندارد و در لیست‌های قبلی تیم ملی نیز حضور نداشته، با وجود درخشش در این فصل بعید است جایی در جام ملتها نداشته باشد حتی اگر به روند گلزنی‌هایش مثل این بازی ادامه بدهد.

شاید اگر او می‌توانست ماندنش در استقلال را تمدید کند، حالا یکی از آنهایی بود که جای‌شان در فهرست تیم ملی برای جام ملتها، قطعی است ولی روند تیم مجیدی، قایدی را هر روز از تیم ملی دور و دورتر می‌کند.

سوپرگل قایدی سوخت؛ هر روز دورتر از تیم ملی