واکنش علی سامره به اشتباهات داوری در بازی های استقلال

علی سامره، سرپرست استقلال در مورد بازی سخت مقابل آلومینیوم گفت: بازی یک‌جورهایی سخت شد و سوت‌های اشتباه زیاد زده شد و از همان اول باید یک پنالتی به سود استقلال گرفته می‌شد، همین سوت‌های اشتباه و فشاری که بود بازی را در مجموع سخت کرد و به بازیکنان کشیده شد و درگیری‌هایی که داخل زمین به وجود آمد. خدا را شکر جمع و جور شد و خوشحالیم که سه امتیاز را گرفتیم.

او در مورد داوری بیان کرد: از کمیته داوران می‌خواهم بازی‌های استقلال را یک بازبینی کنند. اصلا نمی‌توانیم بگوییم اشتباه داوری. پنج، شش هفته سوت‌های فاحشی علیه استقلال زده می‌شود و من خواهش می‌کنم بازبینی کنند و نگذارند اتفاقات بدتری بیفتد که دیگر نشود جمعش کنیم. ما هر هفته از تریبون‌های مختلف داریم صدایمان را می‌رسانیم که دقت کنید ولی باید یک حدی داشته باشد. همین‌جوری که برای بقیه سوت می‌زنید برای ما هم سوت بزنید.

او در مورد صحبت‌های حسن روشن و شکایتش گفت: آقای روشن احترامش صددرصد واجب است و ما هیچ بحثی هم با شخص ایشان نداریم و باشگاه مال این دوستان است. ما یک بحثی از ایشان داشتیم که منجر به شکایت شد و من حکم گرفتم و ناراحت هستند که چرا من حکم گرفتم. دیگر نمی‌خواهم به خاطر حواشی وارد این بحث بشوم. ایشان احترامش واجب است و تاج سر ماست و هر جور دوست دارند می‌توانند با ما صحبت کنند.

سامره راجع به کسر قراردادهای‌شان بیان کرد: برای اینکه یک موفقیت به وجود بیاید لازمه‌اش اتحاد و همدلی آن مجموعه است‌. امسال با تمام حواشی و مشکلاتی که گریبانگیر استقلال بود و از لحاظ مالی تحت فشار بودیم و بسیاری از موارد دیگر که مدیریت را تحت الشعاع قرار داده بود، برای اینکه این موفقیت به سرانجام برسد، لازمه‌اش این بود که کادرفنی و بازیکنان عزیزمان خودشان را درگیر کنند و از خودگذشتگی داشته باشند. جا دارد از تک تک‌شان تشکر کنم و لطف کردند. امیدوارم همین روحیه را در بقیه هم ببینیم و بقیه مشکلات را رفع کنیم.

او در مورد سوءتفاهم ایجاد شده در مصاحبه پس از بازی‌اش گفت: دیشب من سوال را متوجه نشدم و نتوانستم جواب درست بدهم. شما نمی‌توانید کسی را پیدا کنید طرفدار جنگ باشد یا جایی که ناحقی شود سکوت کند. ما به شدت این قضایا را محکوم می‌کنیم و امیدواریم با پیروزی غزه تمام شود.

واکنش علی سامره به اشتباهات داوری در بازی های استقلال