به گزارش افکارنیوز به نقل از مهر، سید نصرالله گنجعلیخانی در آستانه لیگ برتر در خصوص وضعیت این تیم گفت: به دلیل قیمت بالای \'فرهاد مجیدی\'، باشگاه مس کرمان دیگر به دنبال جذب این بازیکن نیست.

وی تصریح کرد: باشگاه مس کرمان با وجود آن که مذاکراتی را با فرهاد مجیدی در روزهای گذشته انجام داده بود، اما نمی توانست مبلغ پیشنهادی و بالای این بازیکن را پرداخت کند.

گنجعلیخانی درباره مجتبی جباری بازیکن سابق استقلال و صحبت های مطرح شده در رابطه با حضور او در تیم مس کرمان اظهار داشت: جباری نیز شرایط مشابه مجیدی را دارد و باشگاه مس کرمان توان پرداخت مبلغ پیشنهادی وی را ندارد.

وی گفت: ما همچنان بر بومی گرایی و استفاده از بازیکنان کرمانی در ترکیب تیم تاکید داریم، زیرا در رده های سنی امید و جوانان، بازیکنان و حتی ملی پوشان خوبی حضور دارند.

وی گفت: آرمان شهداد نژاد دروازه بان کرمانی تیم، چیزی کمتر از سایر دروازه بانان لیگ برتری ندارد اما برای اطمینان بیشتر در این پست و با نظر سرمربی تیم دروازه بان خارجی به خدمت خواهیم گرفت.

مدیرعامل باشگاه مس کرمان، بیان کرد: استفان باتس و میلان دو بازیکن مونته نگرویی هستند که به ترتیب در پست های دروازه بانی و دفاع بازی می کنند که پس از آن که در اردوی ترکیه از نظر فنی مورد تایید کادر فنی قرار گرفتند، برای انجام آزمایش های مختلف و عقد قرارداد عازم ایران می شوند.